Jump to content
Guest michal

Bilforsikring

Recommended Posts

Guest michal

Hej Nogen der kender et sted på nettet hvor man kan beregne sin bilforsikring??. Har kigget på bilkalkyl men kan ikke rigtig finde noget der. hilsen Michal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michal

Hej Nogen der kender et sted på nettet hvor man kan beregne sin bilforsikring??. Har kigget på bilkalkyl men kan ikke rigtig finde noget der. hilsen Michal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Konsumentverkets bilkalkyl det eneste sted jeg kender hvor du kan få oplysninger hvis du ikke har svensk registreringsnummer og personnummer. Hvis man har dette kan man hos mange forsikringsselskaber få oplyst priserne online.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jens

Du kan gå ind på IF-forsikring www.if.se. Gå ind under priser/køb - der kan du finde priserne uden at have registreringsnummeret - bare lad feltet stå tomt. Efterfølgende bliver du bedt om at indtaste blmærke mv. hilsen Jens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest philip

Skriv til If i sverig det meget nemmer de utrolige flinke ! Jeg fik dette tilbud for en Seat Leon 2,8 cupra 205 HK NY !!! 5700,- svenske men igen alt efter hvor man bor ! stadigvæk meget billig ! Husk altid køb bil i danmark hvis den skal være ny FX. Seat Leon 2,8 Cupra køb i dk 402.000 dk. Seat Leon 2,8 Cupra Køb i sv ca 220.000 sv. Seat Leon 2,8 Cupra Køb i dk men bor i sverig sidder du ned :-))) 175.000 dk. totalt latterligt men sådan er det bare !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

IF er et svindelfirma.Jeg har bare gået og ventet et år på at slippe for dem.Da jeg søgte på forsikring på min bil fik jeg ca. 3600 oplyst på nettet, men da jeg fik regningen lød dem på 5200,- og selv jeg stadig kan finde den første pris på nettet, nægter de at ændre det.Jeg har sågar været inde at ændre i betingelserne, så den blev billigere, men stadig ikke set noget til differencen, som jeg blev lovet.Jeg skifter hurtigst muligt til Länsförsäkringar, som har samme forsikring til 3300,-.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nicolai

Hold jer fra IF for selv i Danmark er der problemer med dem. En god gammel tommelfinger regel: "Du får hvad du betaler for." Uanset hvad, så skal man jo have en bank i Sverige, mon ikke det kan betale sig at samle det hele et sted. Det har jeg gjort i Danmark og virker fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...