Guest thomas Anmeld indhold Skrevet October 7, 2003 Fik til min rædsel mit nye indbetalingskort til forsikringen af bilen. De oplyser at der har været reguleringer grundet mange udbetalinger bla-bla-bla, og at grundpræmien for trafikforsikring er steget fra 225sek til 250sek. Ialt skalle 25sek. MEN.......... SÅ får man lige kigget i kolonnen med årlig præmie. Tidligere års præmie: 13.574sek, for helforsikring med +25.000km. Ny præmie: 17.313sek, for helforsikring med +25.000km. Heraf fratrukket Länsbonus på 914sek, så det reele beløb ville have været 18.227sek. Det er en stigning på 3.739sek efter rabatten, altså godt 28%. Er der nogle af jer andre der har oplevet noget tilsvarende vanvittigt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 7, 2003 Fik til min rædsel mit nye indbetalingskort til forsikringen af bilen. De oplyser at der har været reguleringer grundet mange udbetalinger bla-bla-bla, og at grundpræmien for trafikforsikring er steget fra 225sek til 250sek. Ialt skalle 25sek. MEN.......... SÅ får man lige kigget i kolonnen med årlig præmie. Tidligere års præmie: 13.574sek, for helforsikring med +25.000km. Ny præmie: 17.313sek, for helforsikring med +25.000km. Heraf fratrukket Länsbonus på 914sek, så det reele beløb ville have været 18.227sek. Det er en stigning på 3.739sek efter rabatten, altså godt 28%. Er der nogle af jer andre der har oplevet noget tilsvarende vanvittigt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2003 Gys for en stigning. Men ikke endnu, men pludselig frygter jeg endnu mere min kommende regning til engang i marts/april måned. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 7, 2003 Nu har jeg aldrig haft en så ny bil at jeg har haft fuld/kasko-forsikring på...men selv efter danske forhold, så lyder det sa*** dyrt! Hvad er det lige for nogle limousiner i kører undt i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 7, 2003 *hov*...ja, jeg ved jo godt hvad Swoop kører i, egentlig! Men Thomas...hvad ræser du rundt i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Fy for Puttgarden en prisstigning. Skal de ikke oplyse om, at forsikringspræmien vil stige til det og det inden man får girokortet, så man kan nå at finde andre alternativer. Jeg går ud fra, at du ikke har lavet skader som trækker op ;) mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Thomas kører så vidt jeg ved i en stor fed taxa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 *ahh*...Thomas kører frisør-limousine!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Ah....HVAD kalder i min bil????? Vincent: du er hermed jaget vildt :-) Swoop: Du kørte da en VW boble look-alike fra Audi ikk? Jesper: Jeg kører MB, og den har IKKE kørt Taxa. Credde: Nope jeg har ikke lavet nogen skader, tværtimod er den kommet i aflåst garage. Har sendt en klagemail til LF Skåne på hovedadressen, og hvis ikke jeg hører noget primo næste uge, får de lov at se mig i øjnene nede på kontoret...med nuværende og tidligere police i hånden. Jeg er ikke nærig, jeg vil bare ikke være til grin, jeg syntes der er hamrende frækt forsøgt, det kune jo være man åd den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 9, 2003 Dræberpartikel-bil.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 9, 2003 Ja i Sverige altså, andre lande er Co2 fikserede rent "miljø økonomisk." Var der andre der havde oplevet noget lign., det kunne jeg godt tænke mig at vide. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 13, 2003 Sidste nyt: Jeg har rekorden...jeg har rekorden på det højeste bilforsikringstilbud. Jeg mailede rundt til forskellige forsikrings selskaber, og her er klart den sjoveste mail, som svar på et "Offert" på min bil hos Trygg-Hansa: Priset för din försäkring skulle bli 4174 kr i månaden med autogiro. (Årspremie: 47245 kr) Trygg-Hansas försäkringar har alltid förmånliga villkor för att du ska få så bra ersättning som möjligt om du råkar ut för en olycka. 47.245sek, det er rundt regnet en stigning på 30.000kr ved at skifte. Jeg satte mig forpustet ned og svarede deres email: Årspremie: 47245 kr ....det er 1/3 AF BILENS RESTVÄRDE? ( 150.000kr.) Er det en fel eller mener ni det virkligen, det her er inte als seriöst. Her er så svaret, det er helt hen i vejret... Hej Thomas! Premien är korrekt angiven och motsvarar den risk vi bedömmer att fordonet utgör. Vänligen återkom med vändande e-post om du har någon fråga. Med vänlig hälsning Jenni Martinez Trygg-Hansa Internetsupporten kundservice@trygghansa.se Heraf må man drage at et seriøst selskab med professionelle sælgere, vurderer 60% procent højere end andre selskaber. Baseret på deres bedømmelse af køretøjet???? Så spørger man sig selv om de er griske eller ikke fatter en meter, de skal sgu ikke vurdere MINE skader når uheldet er ude Tror nu jeg bliver hos Länsförsäkringer...sukkk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites