Guest kim Anmeld indhold Skrevet March 23, 2003 Hej med jer Vi har nu boet i Sverige i et års tid og vores bilforsikringer er ved at skulle betales igen. Vi har forsikret begge vores biler hos IF og har oplevet at præmierne er steget ret meget (2700 SEK). Er der andre der har ligende oplevelser og en "kur" imod dem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret March 23, 2003 Hej med jer Vi har nu boet i Sverige i et års tid og vores bilforsikringer er ved at skulle betales igen. Vi har forsikret begge vores biler hos IF og har oplevet at præmierne er steget ret meget (2700 SEK). Er der andre der har ligende oplevelser og en "kur" imod dem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2003 Skift selskab. IF er alt for dyre. Min forsikring blev halveret, da jeg gik fra IF til Länsförsäkringen, hvilket også for mig var resultatet, da jeg skulle betale efter 1 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret March 24, 2003 Länsforsikring VAR gode, men netop i fredags modtog jeg en prisforhøjelse på 25%!!!!! Jeg skal betale SEK 13.000 om året for en Audi A6 2,7T fra 2000 (ej import)....... Jeg er 33 år, ingen skader, kørekort i 14 år og køre 40.000 km årligt...... Svenske forsikringsselskaber er værre en Malmø taxier. Det er rent anerki og de varsler ikke engang prisforhøjelser på mere end 25%... Andre erfaringer? Priser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret March 24, 2003 Tilføjelse: Bor i Limhamn som er et MEGET billigt område rent forsikringsmæssigt!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest csa Anmeld indhold Besvaret March 24, 2003 Denne sider giver et udemærket overblik over de forskellige selskabers priser... http://bilx.ekuriren.se/forsakring/artikel_1646.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret March 26, 2003 Faktisk er prisforhøjelsen på 43%.....Kan Länsforsikring gøre dette uden at advare mig? Jeg skal betale 1. maj....Kan jeg ikke nægte at acceptere forhøjelsen og opsige og være fritstillet pr. 1. maj. Ulmus....Jeg mener Du har prøvet noget lignende?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2003 Hej Peter K. Hvorfor ikke prøve at tjekke den side, som CSA nævner og så sammenlign. Hvis du finder en, der har samme dækning og er billigere, kan du tegne en forsikring der, og bede dem om at ordne det fornødne med dit gamle selskab. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret March 26, 2003 Ok...........Jeg prøver!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret April 3, 2003 Hmmm....Hvorfor skulle forsikringsselskaber være anderledes end det IT-firma jeg sælger for Spillede Länsförsäkring og IF ud mod hinanden og sparede SEK 3.500 på et par opringninger........ Som min far lærte mig engang: "Dem som ikke åbner munden, de må åbne pengepungen")) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites