Guest mikkel Anmeld indhold Skrevet March 31, 2005 Hej alle!!! Som mange af jer sikkert allerede ved er Tobias fra SalusAnsvar en super fin fyr og han giver altid en kanon service... Han er pr. dd. stoppet hos SalusAnsvar og det er derfor ikke længere muligt at skrive & ringe til ham. Men det gode ved alt det her er at han pr. 1 maj starter hos Tenannt og derfor fortsat kan give os danskere gode forsikrings betingelser!!! Han har ikke fået sin nye mailadresse endnu men jeg skulle gerne få denne indenfor 14 dage og så skal jeg selvfølge nok poste den herinde. Han bad mig iøvrigt sige at han så frem til at høre fra jer selvom han altså nu skifter selskab. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mikkel Anmeld indhold Besvaret March 31, 2005 Hej alle!!! Som mange af jer sikkert allerede ved er Tobias fra SalusAnsvar en super fin fyr og han giver altid en kanon service... Han er pr. dd. stoppet hos SalusAnsvar og det er derfor ikke længere muligt at skrive & ringe til ham. Men det gode ved alt det her er at han pr. 1 maj starter hos Tenannt og derfor fortsat kan give os danskere gode forsikrings betingelser!!! Han har ikke fået sin nye mailadresse endnu men jeg skulle gerne få denne indenfor 14 dage og så skal jeg selvfølge nok poste den herinde. Han bad mig iøvrigt sige at han så frem til at høre fra jer selvom han altså nu skifter selskab. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mikkel Anmeld indhold Besvaret March 31, 2005 Kan se at han også selv har postet et indlæg men vær opmærksom på at den mailadresse han har angivet kun er midlertidig indtil d. 1 maj. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2005 Er der nogen der har haft kontakt med Tobias siden? Eller nogen der ved hvam man så skal snakke med hos Salus Ansvar? Bemærk at Tennant i øvrigt har væsentligt dårligere forsikringsvilkår end Salus Ansvar - specielt på importerede biler, og dækker slet ikke biler der koster mere end 500.000 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Ikke registreret Anmeld indhold Besvaret April 19, 2005 Jeg har desværre også stor besvær med at komme i kontakt med ham. Jeg kontaktede ham på den midlertidige adresse han har skrevet herinde og han lovede at komme med en pris den 11. april hvor han startede på sit nye arbejde. Jeg har endnu ikke hørt fra ham, og han svarer ikke på "rykkere". Lidt problematisk når jeg får pladerne til min nye bil i denne uge... :( Prisen han gav hos Salus var sådan set god nok, men han mente han kunne gøre det billigere det nye sted, så det er jeg jo naturligvis interesseret i at høre om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2005 Jeg har desværre også stor besvær med at komme i kontakt med ham. Jeg kontaktede ham på den midlertidige adresse han har skrevet herinde og han lovede at komme med en pris den 11. april hvor han startede på sit nye arbejde. Jeg har endnu ikke hørt fra ham, og han svarer ikke på "rykkere". Lidt problematisk når jeg får pladerne til min nye bil i denne uge... :( Prisen han gav hos Salus var sådan set god nok, men han mente han kunne gøre det billigere det nye sted, så det er jeg jo naturligvis interesseret i at høre om. Fik den samme besked fra ham, og har heller ikke hørt noget fra ham! Han har vel travlt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2005 Har lige fået mail fra Tobias: Hej! Hoppas allt är väl med dig/Er! Med mig e det bra... Ledsen att jag hört av mig så sent... Tog en pause mellan jobben.Börjar mitt nya job b den första maj ( 2005-05-01). Gillar er danskar (kanske inte alla e dan skar), kommer återkomma med premieförslag, ring inte direkt till Tennant. Jag har extra befogenheter o ger er extra bra premier... Om ni ringer d it direkt kan jag inte ge mitt special pris. Skicka mig personnummer o re gnummer så återkommer jag. Ni får offert absolut senast den 6 maj. Jag ka n inte lova men hoppas på bästa premier... Vi hörs.... Spread the word , because you gone save money.... I hope. Vänligen Tobias Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Ikke registreret Anmeld indhold Besvaret April 29, 2005 Har du Tobias nye mailadresse ? På forhånd tak ! Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2005 Kun denne (som ser "privat" ud): tobiasmalming@spray.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2005 Er jeg den enste der synes det lyder lidt skummelt? Han gav mig dog den bedste pris i Salus i forhold til de andre selskaber. Men jeg aner ikke hvor han henter marginerne fra. En teori kunne være at han lader sin egen kommision gå på at få en kunde ind, og at han så på længere sigt vinder på det? Har lige fået mail fra Tobias: Hej! Hoppas allt är väl med dig/Er! Med mig e det bra... Ledsen att jag hört av mig så sent... Tog en pause mellan jobben.Börjar mitt nya job b den första maj ( 2005-05-01). Gillar er danskar (kanske inte alla e dan skar), kommer återkomma med premieförslag, ring inte direkt till Tennant. Jag har extra befogenheter o ger er extra bra premier... Om ni ringer d it direkt kan jag inte ge mitt special pris. Skicka mig personnummer o re gnummer så återkommer jag. Ni får offert absolut senast den 6 maj. Jag ka n inte lova men hoppas på bästa premier... Vi hörs.... Spread the word , because you gone save money.... I hope. Vänligen Tobias Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2005 Han opretter jer i systemet som værende medlem af div. foreninger som har aftaler med selskabet - på den måde kan han få prisen lidt extra ned. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret April 29, 2005 Da mange af os ej heller har en "fortid" i det svenske forsikringsregister vil vi hos mange selskaber stå som 0 års erfaring eller manglende oplysninger omkring skader. Han kan vælge at stole på det du oplyser ham omkring kørekort og tidligere skader og dermed give dig et bedre udgangspunkt for forsikring. Det er jo også kendt fra DK at visse forsikringsælgere kan give bedre specialpriser end andre.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Er der nogen der ved noget med hensyn til tobias ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Er der nogen der ved noget med hensyn til tobias ? Hmm. Lidt mærkeligt spørgsmål, kunne du evt. uddybe det lidt? Eller er det bare mig der er træt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Jeg tror, at michaelbo - lige som mig - har mailet til Tobias uden at høre noget i snart 2-3 uger. Var der ikke noget med, at han skulle starte sit nye job nu og kunne skaffe os endnu billigere forsikringer? Men alt hvad vi har p.t. er hans personlige email og den svarer han ikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Jeg har hørt fra ham forleden, men han kunne desværre ikke hjælpe mig:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Boller i karry uden nogen boller ! Ja du har ret Thomas Lund , jeg har ikke hørt fra ham efter en henvendelse til ham. Er der ellers nogen der har en forbindelse eller en kontakt person i Salus. Hmm. Lidt mærkeligt spørgsmål' date=' kunne du evt. uddybe det lidt? Eller er det bare mig der er træt![/quote'] Jeg foreslår du undlader at læse fora når du er træt for selv åbenbare ting er åbenbart uklare; selvfølgelig prøver jeg at undersøge om der er nogen der har hørt fra Tobias eller hvad !!! Det er da godt at du har hørt fra Tobias , men sørgeligt at han ikke kunne hjælpe dig !! Hvad kommer det egentlig debatten ved !! Tag lige og vær mindre spydig en anden gang ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2005 Ja du har ret Thomas Lund , jeg har ikke hørt fra ham efter en henvendelse til ham. Er der ellers nogen der har en forbindelse eller en kontakt person i Salus. Jeg foreslår du undlader at læse fora når du er træt for selv åbenbare ting er åbenbart uklare; selvfølgelig prøver jeg at undersøge om der er nogen der har hørt fra Tobias eller hvad !!! Det er da godt at du har hørt fra Tobias , men sørgeligt at han ikke kunne hjælpe dig !! Hvad kommer det egentlig debatten ved !! Tag lige og vær mindre spydig en anden gang ! Undskyld Hr. ordfører! Nu skal jeg nok være sød mod dig:( Han kunne måske evt. uddybe hvad det var han ville vide ang Tobias. Da jeg har kontakt med ham stadig!!! Men det kan jeg selvfølgelig godt se at det ikke kommer tråden ved. Tag dog for f..... og slap af! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2005 Undskyld Hr. ordfører! Nu skal jeg nok være sød mod dig:( Han kunne måske evt. uddybe hvad det var han ville vide ang Tobias. Da jeg har kontakt med ham stadig!!! Men det kan jeg selvfølgelig godt se at det ikke kommer tråden ved. Tag dog for f..... og slap af! Hmmm, jeg gætter på at han vil vide om Tobias kan skaffe ham en billigere forsikring, end den han pt har Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2005 Måske men hvorfor fanden ringer folk ikke bare til ham, istedet for at blive ved med at spørge til ham? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2005 Er der nogen der har set Jesus for nylig? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2005 Er der nogen der har set Jesus for nylig? :D Prøv evt på www.rotting-christ.com Ja, og de spiller i øvrigt på The Rock, fredag den 23. sept :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2005 Anyway - jeg kontaktede Tennant for at få et tilbud på forsikring på min S6'er, lagde besked og bad Tobias ringe tilbage. Det skete aldrig, så jeg henvendte mig til gode, gamle Salus og fik et godt tilbud. (Godt nok dyrere end hvad Tobias tidligere havde tilbudt, men hva' f.....) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2005 Er der nogen der har set Jesus for nylig? :D ja ud af øjenkrogen da jeg gik forbi spejlet :th2: Mvh Jesus www.fotob.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 15, 2005 :laugh Ja det kender jeg udemærket godt... ja ud af øjenkrogen da jeg gik forbi spejlet :th2: Mvh Jesus www.fotob.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites