Jump to content
Guest stine

Forældrenetværk for dansk/svenske grundskoleklasser oprettes i Malmö.

Recommended Posts

Guest stine

Vi er en gruppe af forældrer der gennem kontakt med politikere har etableret grobund for at tosprogede dansk/svenske klasser skal oprettes på visse skoler i Malmö. Vil du vide mere om projektet gå ind på adressen: www.oresundsinfo.dk og tilmeld dig vores nyhedsbrev. Mvh Stine Thorsted

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest stine

Vi er en gruppe af forældrer der gennem kontakt med politikere har etableret grobund for at tosprogede dansk/svenske klasser skal oprettes på visse skoler i Malmö. Vil du vide mere om projektet gå ind på adressen: www.oresundsinfo.dk og tilmeld dig vores nyhedsbrev. Mvh Stine Thorsted

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jimmy

Hej Ulmus Du bider fra dig på en ubehagelig måde overalt i dette forum. Samtidig har jeg også bemærket, at du ofte kommer med rigtig gode og interessante indlæg - bliv ved med de gode indlæg og drop de negative...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jimmy! Det kan såmænd godt være, du har ret, jeg vil lægge mig det på sinde. Men det var nu ikke tilfældet denne gang. Hvis man gerne vil vide noget om børn, forældre og skole, ville man jo da ikke gå ind under forsikringer, og derved ville denne absolut meget relevante oplysning gå tabt. Det ville da være en skam, synes du ikke? Jeg vil derfor, i al fredsommelighed ;o) opfordre til, at man lægger sine indlæg ind under de allerede oprettede tråde, så det bliver lettere at finde oplysningerne for senere brugere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites