Guest Trine Anmeld indhold Besvaret December 14, 2004 Ok men jeg havde 6000 danske i selvrisiko på alt da jeg havde forsikring i Danmark. Og det gjalt også hærværk og parkeringsskader.. En differentiering er da altid at foretrække. Du skal jo ikke betale "alle sammen" Har du indbrud skal du ikke både betale glas og stöld.. så gælder kun den ene selvrisiko pr. skade... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tom Anmeld indhold Besvaret December 14, 2004 Hej Ole. Jeg overvejer meget at købe en 307 HDI 1.6. Den nye 1.6 skulle have 110hk. Dvs. samme motor som sidder i 406. Er din 2.0 med 90 eller 138 hk? Hvordan er brænstofs-økonomien i din 2.0 ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ole Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Hej Tom. Min 307 XT HDI FAP 2,0 kombi 110 hk. Jeg kører ca. 15 km. pr. L. og kører næsten kun motorvejskørsel. Jeg har kørt 40.000 og er yderst godt tilfreds og jeg ofrede webasto varmer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tom Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Hej Ole: Hvad måtte du give for webasto varmer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest oleskyum Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Hej tom. 8000 ekstra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lars Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Det er alligevel meget at de der nye HDI'er ikke kører længere på literen end det. Min BMW 530dA Touring fra 2002 (3 liter, 6 cyl, 193 hk, automatgear, vægt lidt over 1900 kg) ligger lige under 14 km/L i snit. Det er 25 km landevej + motorvej fra Eslöv + københavn fra Fields til Kbh K via Langebro og Christianborg. I alt 2 x 105 km per dag. Specielt bykørsel trækker ned, hvis jeg nulstiller forbrugsmåleren der og der er bare en smule kø hedder det cirka 7 km/L... *argh* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2004 De svenske forsikringer er smæk fyldt med selvrisici, så det slipper du ikke udenom Linea. Desværre. Det er kun størrelsen du kan ændre. Stor eller endnu større :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tobias Anmeld indhold Besvaret March 31, 2005 Hej alla underbara och trevliga Danskar! Ville bara meddela att jag slutat på SalusAnsvar och kommer att börja på ett konkurrerande försäkringbolag vid namn Tennant! Hör av er till mig så får ni bättre premier än hos SalusAnsvar!!! Jag kan göra väldigt billiga premier! Ni kan fortfarande ringa mig +46707779575 om ni har några frågor! Min nya mail-adress är tobiasmalming@spray.se Vänligen Tobias Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret April 1, 2005 Tillykke med skiftet, Tobias - og tak for super service i Salus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest aj Anmeld indhold Besvaret April 1, 2005 Enig. Lykke til, Tobias! Jeg tror vi er mange der er glade for, at du fortsætter i samme branche. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites