Jump to content
Admin

Bilforsikring

Recommended Posts

Guest brian

Har idag fået tilbud fra Tobias og derved kan jeg spare 3000 om året på min bil og 400 på min lejlighed. Er der nogen der har sammenlignet policer og set om der er noget der gør pris forskellen? for umiddelbart lyder det jo lidt for utroligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

>>Brian Undskyld har ikke set dit spm. Ja vi har tegnet BilAllRisk udover helforsikringen, men i alle de tilbud Tobias har givet os har BilallRisk været inkluderet. De 0 i selvrisiko gælder kun på hærværk, parkeringsskaber og dyrepåkørsel. På alm skader forvoldt af os selv har vi 3000 og lidt mindre på glas og brand og tyveri. Jeg har læst forsikringsbetingelserne igennem og har ikke fundet noget lumsk;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest linea

Nu har jeg også haft kontakt med Tobias, da vi har fået købt en ny bil som faktisk skal forsikres fra idag. Han kan tilbyde hele pakken, helforsikring plus bilallrisk for 8.091,- sek. - det syntes jeg egentlig ikke er billigt når jeg er kvinde, kørt skadefri i 10 år og er over 30 år??? Det har selvfølgelig en del at gøre med at jeg skal køre over 2500 mil pr. år - beholder jo job i Dk. Men - I andre jobber vel også i dk.? Han giver mig ikke rigtig nogen tilbud når jeg ønsker pris på fx. selvrisiko på kr. 3.000,- eller hvis jeg vil have forsikringen uden bilallrisk.... øv! Hvad siger I - er det ikke en smule pepret? Og kan I anbefale andre selskaber? Hej fra Linea

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Nu ved jeg ikke hvad du kører i, men 6600 dkk i årspræmie for hele pakken synes jeg ikke er dyrt. Jeg tror ikke man differentierer mellem mandlige og kvindelige bilister i Sverige, vi har tegnet i min mands navn da han er 2 år ældre end jeg og forsikringen derfor var billigst. Det skal hertil siges at vi har haft kørekort i lige mange år. Prøv at spørge Tobias om en pris hvis du hæver selvrisikoen, det fik vi på en af bilerne så det kan altså godt lade sig gøre... Og BilAllrisk er altså en god ting;-) Den dækker 100 % ved hærværk og parkeringsskader og sådan nogle irriterende skader der skyldes andres manglende evner eller intellekt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest linea

Jeg køre i en BMW 320i fra 2000 og prisen for forsikringen er ikke 6.600,- men 8.091,-!!! Jeg tror lige jeg må have fat i Tobias igen og få en pris med selvrisk på 3.000,-. Ja, jeg regnede også med at bilallrisk var godt at tage med....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Linea...ikke for at træde i det men 8091*0,82 giver ca 6600 dkk = danske kroner...blot til sammenligning...;-) Vi betalte over 10.000 danske for vores Fiat Brava i Danmark og det var en vildt dårlig dækning i forhold til den vi har fået i Sverige..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest linea

Nåee, ja - sådan - det er rigtig hvis man omregner er det jo en lidt anden pris...! Nå, jeg ringer ham lige igen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jeg spurgte Tobias, om han kunne lave min forsikring billigere ved øget selvrisiko og lign. Han svarede "jeg oplyser altid det billigste det kan gøres for, jeg ved ingen vil betale for meget" 8091 SEK for fuld forsikring på en BMW... det kan vist ikke gøres billigere. Det er ca. hvad jeg betalte for en gammel Mitsubishi Galant (kun ansvar-) i danmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Linea: Jeres pris lyder ganske fornuftig. Jeg betaler lige over 7000,- sek for en hel-försäkring hos Salus. Og det er en Audi fra ´97.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk på, det kommer også lidt an på, hvor i bor henne og, hvor meget i kører. Betaler selv 7200 SEK for en Audi TT Quattro (hos Folksam) for 25.000 km og har ingen selvrisiko ved indbrud og tyveri, da jeg har original alarm i bilen. mvh, Christian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest malezar

Jeg skrev til Tommy idag, og fik en forsikring med fuld og all-risk til 12k. Det er ca 10k billigere end det jeg havde før. Ski ferie here i come! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest linea

Nu har jeg fået forsikringspapirerne fra Tobias og der er jo vildt meget selvrisiko på diverse...?? Er det normalt? Nå, det får være - nu er bilen da (forholdsvis) forsikret!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Undskyld jeg spørger Linea men hvilket forsikringsselskab havde du i Danmark. Jeg har gennemgået Tobias tilbud og det har på ingen måde overrasket mig negativt, tværtimod.. Men jeg er heller ikke elitebilist;-( ikke grundet skader men jeg har ikke stået som ejer på de biler jeg har kørt i siden jeg fik mit kort i 1994..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest linea

Jeg havde trekroner forsikring i Dk. Og prisen som Tobias har givet er som ok, der er bare en del selvrisiko på diverse = brand, glas, indbrud, falck, retshjælp, maskinskade og vognskade. Der står også "delkasko - ja"!?? Og så står der "ytterligare selvrisker kan forekomme, se villkoren.!! Hmmm...! Men - det er måske helt normalt. Nu køre jeg ihvertfald videre med det og så ser jeg hvordan det forløber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites