Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 8, 2004 Jeg har da en lækker bil, du kan lave en reportage om. En Peoguet 205 GTI fra 1988. Til gengæld er toppakningen defekt... Såå... dt er jo ikke alle der flytter af den grund, vel ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret July 8, 2004 Toft har ret ! Lad nu ikke en journalist der vil ha en "god" historie få os til at fremstå som en flok lalleglade idioter !! Ja de fleste er vel flyttet/flytter til sverige af FLERE grunde, FKS også at det er muligt at få en bolig der kan betales, at der er plads i daginstitutioner, at den offentlige trafik virker osv, osv. Tue helt ærligt den indfaldsvinkel du har lagt op til i dit indlæg " En der har flyttet pga. en fed bil" ?? Hvorfor ikke en historie om almindelige lønmodtagere der ikke har råd til at købe en bolig i den kommune hvor de arbejder og som derfor må pendle længere og længere? Jeg håber sgu ikke der nogen der melder sig ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret July 8, 2004 Misundelse må sælge godt i medieverdenen ... Selv hvis jeg var i stand til det ville jeg ikke røre det emne med en ildtang. Der er så mange der får så ondt i røven over det - og det er allesammen danskere bosat i Danmark. HELDIGVIS har jeg kun en gammel udslidt volvo, men jeg har da allerede fået en del kommentarer når jeg kører rundt i kbh. I kender dem sikkert efterhånden ... "Hvorfor har du en bil på svenske plader?" ... "Er det der ikke ulovligt?" ... mv.. Det rører mig ikke, men som sagt ... misundelse sælger. Er glad for det snart er overstået. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret July 8, 2004 Jeg forstår jer virklig ikke, Jeg har været med i Lorry før og det har også noget med info, at alt er for dyrt i kbh... Jeg synes det er en mulighed for at fortælle at det ikke kun er bilen der trækker, at der er så meget andet, børnepasning huse/ lejligheder og ikke mindst forsikringer.. Vi har fået en del flere penge om mdr, ind da vi boede i dk med en halv kedlig bil Det vil da være smart, hvis en af os kommer frem og sir noget fornuftigt, i stedet for en på 18 med fake adr osv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2004 Peter H, Det er jo ikke det der bliver efterspurgt. "Bilen skal helst være en væsentlig årsag til at vedkommende er flyttet til sverige" Jeg sagde også nej tak. Jeg boede her trods alt 3 år før jeg købte drømmebilen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2004 Hvis nogen har lyst til at blive linselus, så gå dog i TV-Lorry og fortæl jeres historie, men snak grundigt med journalisten først. Hvis han bare er ude på at fordreje "virkeligheden", så drop ham. Hvis han derimod vil lave en ærlig historie, så OK. Husk, det er agurketiden, vi er inde i, og noget skal de jo have på programmet. For mit eget vedkommende, må jeg melde pas - da jeg flyttede over for 3 år siden, var det et mangeårigt ønske, der gik i opfyldelse, ikke bil eller bolig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 15, 2004 Jamen Peter, det blev jo så dig :o) Det kan da godt være du fik fortalt journalisten en masse fornuftige ting, men det blev da behændigt klippet væk. Det blev da lige nøjagtigt fremlagt på den måde som han havde forestillet sig. Men, smag og behag ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret July 15, 2004 Ja som jeg frygtede da jeg hørte på andre idag: bilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbil og...mer' bil der blev desværre ikke fokuseret på de mange, mange andre ting der er værd at flytte for. Peter du skulle jo også have vist det dejlige hus i boede i, så havde givet mer' ligevægt. Men ok du tonede jo rent flag og sagde at det var DIN lidenskab. Jeg er sikker på at du ER et fornuftigt menneske, og du fremstod heldigvis også sådan på tv. Men biler er et emne der fremkalder den værste misundelse. De fleste kommentarer fra min arbejdsplads vedr. vores flytning har kun drejet sig om hvor stor og hvor dyr vores kommende bil vil være. Få har spurgt om det var et dejligt hus vi havde fundet My two cent's Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites