Jump to content
Guest brandur

Flytning til SkÎne

Recommended Posts

Guest jesper

Havde jeg tiden, så ville jeg gerne besvare dit indlæg med et par kommentarer. Men det har jeg ikke...så det må blive senere. :-) Jeg kan se hvad du mener...men lad være med at skære over kamme. Jeg vender tilbage senere....*ta-daaaa*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ingemar

Vi här i Skåne säger inte invandrare till Danskar.Tvärtom önskar vi att fler Danskar vill bosätta sig här i Skåne. Ingemar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Vi kommer jo ikke uden om, at vi teknisk set er indvandrere. Det er jo lis´som det det hele handler om. Hvad vi, på papiret, ér og ikke ér! Drømme om retfærdighed og patriotisme i den ene eller anden form ændrer jo ikke på fakta. happy.gif Og, når alt kommer til alt, så er vi jo stadig danskere, når vi vælger at bibeholde vores danske statsborgerskab. Men derudover glæder Ingemar´s indlæg mig da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andré

Jesper Lau: Hej, du anbefalede Kävlinge her på tråden i dit indlæg af 08. december 2003...må jeg have lov at spørge dig om din mening om "Fridhemsgatan"? Såvidt jeg kan se på Karthotellet.com, ligger det pladask midt i noget ved navn "Østerplan", som på kortet er et stort gråt område. Og den slags advares der imod andetsteds i dette forum. Tak på forhånd, godt Nytår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites