Guest joachim Anmeld indhold Skrevet November 8, 2003 Var på et tidspunkt ude at se på en lejlighed derude, men har ikke set noget til salg siden på Hemnet. Synes at stedet var fantastisk - nogen der ved hvor lejlighederne bliver annonceret, eller har der ikke været noget til salg i det ½ år der er gået...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest joachim Anmeld indhold Besvaret November 8, 2003 Var på et tidspunkt ude at se på en lejlighed derude, men har ikke set noget til salg siden på Hemnet. Synes at stedet var fantastisk - nogen der ved hvor lejlighederne bliver annonceret, eller har der ikke været noget til salg i det ½ år der er gået...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2003 Der var én til salg for et par måneder siden, som jeg selv var ude at se på sammen med en kammerat, men jeg mener den blev solgt hurtigt. Området er fantastisk, er selv på vej til at flytte derud (har fået min lejlighed), det eneste negative er, at der INTET bredbånd er *grrrrrrr* på trods af de omkringliggende små byer har superinternet. Men der er nogen som arbejder på at få trådløst bredbånd til Bruksparken. mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michael Anmeld indhold Besvaret November 10, 2003 ved i hvor mange danskere der bor i Hököpinge? VH Michael P Bangårdsvägen 41a Hököpinge Ps : Credde, er det dig der køre i en ældre volvo-stationscar? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Nej sådan noget kunne Credde ikke finde på......Han kører Punto...... Siger manden der kører Starlet...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Nej sådan noget kunne Credde ikke finde på......Han kører Punto...... Siger manden der kører Starlet...... Kunne aldrig finde på at sætte min bagdel i en Volvo og specielt ikke en ældre én af slagsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Jeg ved det Credde..... Jeg har det ligeså.....Vil hellere cykle end køre Volvo!!! Kunne aldrig finde på at sætte min bagdel i en Volvo og specielt ikke en ældre én af slagsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Kunne aldrig finde på at sætte min bagdel i en Volvo og specielt ikke en ældre én af slagsen Hov hov Credde.......Det er jo så lidt løgn.........du har da vist kørt med Thomas til fodbold i Volvoen....... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Hov hov Credde.......Det er jo så lidt løgn.........du har da vist kørt med Thomas til fodbold i Volvoen....... :) Nej det har jeg faktisk ikke. Burde nok ændre til bag rattet i en Volvo :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Nej det har jeg faktisk ikke. Burde nok ændre til bag rattet i en Volvo :p Damn......så var det Hondaen den dag.......troede lige jeg havde dig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Nej sådan noget kunne Credde ikke finde på......Han kører Punto...... Siger manden der kører Starlet...... Ok !... VM i trådløft... Indlægget er fra 2003 ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Ok !... VM i trådløft... Indlægget er fra 2003 ! og VM i tidsspilde... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites