Guest anders Anmeld indhold Skrevet February 18, 2002 Hej. Jeg overvejer at flytte til Malmö, og i den forbindelse har jeg overvejet at købe en bostadsrät. Jeg kan dog ikke finde ud af, om det fungerer som en dansk andelsbolig. Skal man selv ud og sælge sin "andel" når man engang skal af med den, eller sælger man den blot tilbage til udlejerne, således man ikke kan risikere at sidde med to huslejer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anders Anmeld indhold Besvaret February 18, 2002 Hej. Jeg overvejer at flytte til Malmö, og i den forbindelse har jeg overvejet at købe en bostadsrät. Jeg kan dog ikke finde ud af, om det fungerer som en dansk andelsbolig. Skal man selv ud og sælge sin "andel" når man engang skal af med den, eller sælger man den blot tilbage til udlejerne, således man ikke kan risikere at sidde med to huslejer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2002 Nej,I den henseende virker det ligesom med en ejerlejlighed, som du selv skal sælge via en mægler.Du aftaler overtagelsesdagen så du har tid til at finde noget andet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites