Jump to content
Guest anders

En kort beskrivelse af Oxie / Kyrkbyn søges !!!

Recommended Posts

Guest homer

Palle: Hvis du tror at du ikke er velkommen i Vellinge Kommune fordi din kone har en anden etnisk herkomst end flertallet hernede, så er jeg da for alvor bekymret for din intelligens - vi er sq da ikke nødvendigvis racister fordi byrådet har modsat sig det officielle Sveriges integrationspolitik - jeg er da ked af det på dine vegne hvis du/I ikke føler at I har ret og lov til at bosætte jer hvor I har lyst til, men der er sq da ingen der skal komme og fortælle mig at de er flyttet i en skodlejlighed i Rosengården fordi de hellere vil det end at bo i Danmark - ergo må det da være et økonimisk encitament - INTET andet... Men god fornøjelse derinde... Anders: Har boet i Bunkeflostrand et år i et lejet hus - det er ganske udmærket, og tæt på broen, vandet byen og det hele. Men ved at blive forholdsmæssigt dyrt, og der bliver bygget helt sindssygt i området - både socialt boligbyggeri og "legoland-huse" på grunde på størrelse med et frimærke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Jeg har fra start fulgt med i denne tråd, og har sgu ikke rigtig haft lyst til at deltage i denne total latterlige mudderkastning. Men alligevel, så fandt jeg en detalje i et af Palles indlæg, som jeg gerne vil kommentere da det nok er lidt mere nede på mit (lave) niveau: Palle og Persson: Min nabo hedder også Persson happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest arne

Hvorfor er det kun en bestemt gruppe mennesker der altid, udråber andre som mindre venlige over for fremmede? Hvad giver jer den dømmende ret, til at have den evige sandhed? Jeg gad godt bo i Vellinge når jeg får råd, af den eneste grund at der er *frit. Bare fordi jeg ikke gider have * til naboer, giver ikke nogen ret til hverken at give mig belæringer i hvad jeg skal mene og syntes. Godt gået Homer, håber at lande i fred og ro ude i jeres by en dag. Det jeg respekterer mere end den kollektive mening, er at folk står ved deres egen mening. Sådan som denne tråd kører, skyldes der blev sagt Vellinge, og det er en by med sit eget særpræg. OG HVAD SÅ................

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ... man kan vel nærmest runde denne diskution af med, at vi kan da for fanden blive enige om at være uenige happy.gif Og hvis der ikke havde været plads til at alle kunne få lov at udtrykke deres mening har på sunddebatten ville den slet ikke have været her happy.gif Men hold kæft hvor ville verden være et kedeligt sted hvis vi alle var enige!!! På trods af at vi alle har forskellig baggrund og meninger, bør vi også være voksne nok til at kunne respektere hinandens meninger uden at begynde at være ubehagelige at høre på. Jeg mener det kaldes Netikette - men er ikke helt sikker wink.gif Er nærmest enig med Toft og Palle, bortset fra at min nabo vistnok hedder Svensson happy.gif Men er endnu mere enig med Ulmus når hun siger, at vi selv er kommet til Sverige som fremmedarbejdere/indvandrere (jeg var ihvertfald ikke svensk før). Hvordan I har det med at være det ved jeg ikke - men jeg har det fint happy.gif Og så er jeg ked af at jeg endnu engang har fået bragt Anders pis i kog ved ikke at skrive om Oxie ... håber du kan tilgive mig!! happy.gif Jeg kan dog sige, at som Thomas O. før har sagt (medmindre jeg tager meget fejl?) så vil du få meget ud af at besøge området selv! ... Oxie er, ligesom Malmö, en sammensat by - der er nogle steder man vil foretrække frem for andre. Måske du finder ud af at Oxie ikke er et sted for dig efter at have set det - måske du bare vil på på en bestemt gade/område i Oxie. Finder du ud af at Oxie ikke er noget for dig så kig evt. også på Kirseberg - det er i Malmö, men et hyggeligt og billigt område 10min. fra city (tag evt en tur derud), der er sådan lidt mere parcelhuskvarter over det happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en del af min store plan om overtagelse af verdensherredømmet.. Moohahahahahha.. Starter med at overtage forskellige lejligheds komplekser i Malmö området .. derefter kommer resten af verden af sig selv !!!!! Al Magt til de Skizofrene !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andré

Hej, Jeg beder Anders Svensson om tilgivelse for at blande et nyt område ind i en debat, der oprindeligt startede hans forespørgsel om Oxie/Kyrkbyn - men kan nogen her give mig deres mening om Trelleborg? Jeg ønsker også at bo i et område med så få * som muligt, ellers kan jeg jo ligeså godt blive på Nørrebro...men jeg er blevet lidt træt af knivstikkeri og indvandrerbander. Hvis de politisk korrekte bliver forargede over det, så ignorér blot dette indlæg og gå hastigt videre. Tak. Også tak for et godt og oplysende forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

André: For 10½ time siden, oprettede du præcis samme spørgsmål i tråden her: http://www.sunddebat.com/discus/messages/180/997.html?1073001443 Hav lige lidt mere tålmodighed indtil den/de rette læser og besvarer dit indlæg der ok? Hvis andre fremover skal kunne drage nytte af svaret om Trelleborg, så er det jo tåbeligt at de skal lede efter det i en tråd der omhandler Oxie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andré

Toft: Mange tak for din usædvanligt venlige og konstruktive henstilling, som næppe kunne være blevet formuleret mere imødekommende. Godt Nytår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andré

Palle: Hvis du hentyder til, at jeg skulle skrive under flere navne, har du uret - men tyv tror vel at hver mand stjæler. Tak for dine gode råd. Godt Nytår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

André: Tør lige dine øjne, og fald så ned ok? Jeg prøvede bare at være venlig og fortælle dig, at du ikke får et svar hurtigere, fordi du opretter det samme spørgsmål to steder. Folk læser ikke ALT på dette forum, så regn ikke med at mange fra Trelleborg går ind og kigger i denne tråd om Oxie for at besvare dit spørgsmål. Der imod kan det være at nogle fra Trelleborg vil gå ind og læse (og evt besvare) i en tråd der indeholder ordet "Trelleborg" i overskriften. Det er sgu da logik der ikke behøver skæres ud i pap. Vær dog klar over at langt de fleste af os bor i Malmö, og derfor kan du komme til at vente et stykke tid på at nogen med viden om Trelleborg svarer på dit indlæg (dit første indlæg). I det mindste har du lige bekræftet, at ordet "tålmodighed" ikke findes i din fremmedordbog hjemme på hylden. God bedring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Hej Andre` Kender en lokal fyr i Trelleborg der mener det er en skodby, da den er fyldt med dem der der ikke er problemer med... og man ikke må snakke om. Kender et par der har bygget hus dernede, men det er vist i udkanten, og det skulle være OK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andré

Tak for hjælpen - det er god information. Jeg er også lidt ked af at Trelleborg ikke har nogen togstation, det gør det hele lidt mere besværligt..Hav en god dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

Advarsel !!!! Der er fyldt med *'er i Trelleborg. De har intet ondt gjort mig, men jeg vil alligevel godt advare mod dem. Man aner jo ikke hvad de kan finde på! Nu jeg tænker mig om så tror jeg faktiskt ikke der er flere i Trelleborg end andre steder. Jeg bor nu i hus med have lidt uden for Trelleborg. Flere sommernætter har jeg ligget i badekåbe ude i min have og kigget på dem. Altså *'erne. Man ved jo ikke hvad de kan finde på, så jeg må hellere holde øje med dem. Burde måske også gøre det om vinteren, men det er så koldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest undrene

Måske en ødegård på Gotland ville være det mest oplagte for danskere med ubehagelig trang til IKKE at blive integreret i den virkelige verden ? Altså, hvis man vil flytte fra DK til SE for at undgå fremmedarbejdere/perkere/svenskere med anden etnisk baggrund/*'er.... Det lyder da lidt underligt, ikk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Undrene: Hvis du har noget at skulle have sagt, så kan du sgu kommme frem med navn. Hvis nogen gerne vil bo blandt kulturelt ligesindese herovre, og ikke bo i en bunke perkere skal det respekteres på lige fod med at du vil høres med din mening. Nu kan man jo så spørge sig selv, hvem der har flest fordomme? Hvis nogen spørger om noget der ikke er lodret krimminelt, så fortjener de et ordenligt svar-Undrende. Og så kan jeg fortælle dig at din pladderhumanisme kan du gemme til et gymnasieskoleblad, mange skåninge har et meget andet syn på fremmede end du har. Bliv du derhjemme drøm om et multietnisk samfund, så prøver vi andre at undgå at fornærme dig, fordi vil gerne vil bo blandt andre Nordboer...det skulle man jo næsten tro var forbudt idag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Thomas... Tja... han har da lidt ret... Det er da en meget sjov tanke, at mange danskere vil flytte til sverige, for at undgå udlændinge :o))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites