Guest hjælp Anmeld indhold Skrevet September 15, 2003 Hej. Hvad koster det at have en "besigtningsmand" ude og kigge på huset? Hvor finder jeg en sådan "besigtningsmand"? Hvor vigtigt er det at have en sådan "besigtningsmand"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hjælp Anmeld indhold Besvaret September 15, 2003 Hej. Hvad koster det at have en "besigtningsmand" ude og kigge på huset? Hvor finder jeg en sådan "besigtningsmand"? Hvor vigtigt er det at have en sådan "besigtningsmand"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2003 Som regel kan mægler være behjælpelig med henvisning til besiktningsmand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2003 Du skal selv betale en besigtningsmand, som vi også havde på vores hus. Den rapport der lå på huset var et et par år gammel, og banken anbefalede os at få lavet en ny. Den kostede så vidt jeg husker 4995 SEK. Alle anvender vist det samme firma - Anticimex _ som også sælger alle forsikringsselskabernes svampeforsikringer og tager sig af skadebehandlingen. Jeg fandt dem på nettet - ringede til et kontor, blev stillet lidt rundt, fik en taksator som efter 4 dage kiggede på huset og sendte rapporten til mig og mægleren, og en regning til mig. Det var inden vi overhovedet var flyttet ind, så ingen problemer der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret September 30, 2003 Husk lige at den alm. besigtningsmand ikke kontrollerer EL ! Kontakt den lokale elektikker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites