Guest beone Anmeld indhold Skrevet August 31, 2003 Er der nogen der har erfaring med Ellenbogen Förmedling, som formidler lejeboliger efter indbetaling af kr 2000. Vi er en familie der skal flytte til S og har brug for en stor lejebolig indtil vi får bygget færdigt i Höllviken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest beone Anmeld indhold Besvaret August 31, 2003 Er der nogen der har erfaring med Ellenbogen Förmedling, som formidler lejeboliger efter indbetaling af kr 2000. Vi er en familie der skal flytte til S og har brug for en stor lejebolig indtil vi får bygget færdigt i Höllviken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest csa Anmeld indhold Besvaret September 1, 2003 Erfaringer er måske så meget sagt endnu, men en af mine kammerater var nede og tale med dem for 14 dage siden og de var meget positive. De sagde at der kunne gå alt fra et par uger til et par måneder før man fik noget. De skulle efter eget udsagn have op mod 8000 ljeligheder i malmö som de formidler videre for firmaer og private. Vi har dog ikke hørt fra dem siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anne Anmeld indhold Besvaret September 1, 2003 Jeg har været skrevet op siden april og har endnu ikke hørt noget fra dem. Til mig sagde De også, at der kunne gå nogle måneder før jeg hørte noget. Men de har altså ikke givet lyd fra sig endnu, selvom jeg har søgt på næsten alt i størrelse og prisleje. Det er nu også ligemeget nu, da jeg har fået bolig i Malmø hos et andet selskab. Men trods det har jeg stadig indbetalt 2000 SEK, som Ellenbogen tager, hvis de skaffer en bolig til en. Man skulle dog kunne få pengene tilbage uden problemer, håber jeg. Jeg vælger dog at fortsætte med at være skrevet op, man ved jo aldrig om man ligepludselig for brug for et andet sted at bo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest beone Anmeld indhold Besvaret September 1, 2003 Hej Anne. Tak for dit svar, hvilket andet boligeselskab fik du så bolig i, da vi måske kunne prøve der ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anne Anmeld indhold Besvaret September 1, 2003 Jeg fandt en lejlighed via en annoncering på mah.se(Malmö Högskola). Hvis du kigger under anslagstavlen, så er der en del der lejer ud. Den lejlighed jeg lejer tilhører Förvaltnings AB Bostaden. Jeg ved ikke om de har et køsystem eller hvordan de udlejer deres boliger, men du kan da altid prøve at ringe til dem - De er meget søde. Deres tlfnr. er: 040-29 13 50 Der er jo også MKB Fastighet. Men det vil nok tage noget tid, at få en lejlighed igennem dem. Håber det lykkedes af få noget! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hans Anmeld indhold Besvaret September 2, 2003 Ellenborgen er banditter!!! Jeg har været skrevet op i Ellenborgen i et år de sagde de stod med lejligheder her og nu og jo hurtigere jeg indbetalte jo hurtigere kunne jeg flytte. Da jeg havde betalt og skulle be se en lejlighed som aftalt blev historien pludselig en anden. Nu er de gået et år uden lejlighed eller penge retur tiltrods for adskillige forsøg på korrespondence. Jeg kan kun advare imod dette foretagende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anne Anmeld indhold Besvaret September 3, 2003 Hvis det er rigtig at Ellenbogen er et fupselskab (hvilket jeg et eller andet sted også fornæmmede, da jeg trådte ind i Deres meget primitive kontor)så vil jeg da prøve at få mine indbetalte penge tilbage hurtigst muligt. Mere om dette følger... Nu vil jeg også meget gerne høre andre erfaringer med dette boligselskab. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 3, 2003 Anne: Prøv at lave en søgning på "Ellenbogen". De har været diskuteret en del gange herinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2003 Med hensyn til Ellenborg, så har de da nogle lejl, men start nu med at få dine penge det tod mig ca 3,5 måned, men jeg fik dem da !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2003 Ellenbogen er et totalt skodselskab. Jeg har stadigvæk ikke fået min penge fra dem?? Hvad anbefaler i ?? politianmeldelse?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2003 Jeg fik afvide af dem at jeg bare skulle komme derned så ville jeg få mine penge ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest daniel Anmeld indhold Besvaret January 16, 2004 Jeg fik min lejlighed via Ellebogen. De lovede 3 uger der gik vel 4-5 måneder...og det var pga. jeg rykkede tit (da vi SKULLE flytte herover pga. udlændige politikken) Da de så endelig mente de havde noget var jeg meget vigtig kunde og den eneste der var henvist heril. Da vi så kiggede på den havde der været 2-3 andre "familier" og kigge.... så jeg skyndte mig at betale og flytte ind. Det har så vist sig senere at vi betaler mere end folk der bor på den anden side af gaden, og de har endda altaner (!!!) nej Ellenborgen anbefaler jeg heller ikke prøv MKB istedet mener det er www.mkbfastighet.se eller noget i den stil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hankwang Anmeld indhold Besvaret February 3, 2005 Jag hittade denna diskussion genom en sökmotor. Om det är någon som är kvar: Ellenbogen har fuskat på stor skala och ägaren har försvunnit. Om de har tagit pengar kan du försöka anmäla honom hos polisen i Malmö; det kan man göra per telefon (+46-40-201000). Jag har gjort en hemsida, lagom.nl/ellenbogen/, där jag försöker samla information. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites