Guest unique Anmeld indhold Skrevet February 5, 2002 Hej Scanianet, Er der nogen som kender til nogle (links)rapporter eller analyser på hus-priserne i Skåne??? Jeg sidder nemlig og tvivler om man skal købe eller bare leje her i starten!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest unique Anmeld indhold Besvaret February 5, 2002 Hej Scanianet, Er der nogen som kender til nogle (links)rapporter eller analyser på hus-priserne i Skåne??? Jeg sidder nemlig og tvivler om man skal købe eller bare leje her i starten!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2002 Huspriserne er steget en del i de store svenske byer og jeg ved ikke om de stiger mere, men da antallet af danskere der køber hus i Sverige er i stigning, kan det ikke udelukkes at de vil stige i de områder rundt om broen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest unique Anmeld indhold Besvaret February 5, 2002 Hej Steen, Jeg må ærlig indrømme at sige at jeg er noget ude efter en gevinst. Men tror jeg også er muligt, når Malmø bliver et mere attraktivt område for Københavnere!!. Hvornår købt du dit hus, og hvad er stigningen, hvis man må være så fræk at spørge?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2002 Jeg valgte af flere årsager at starte med en bostadsrätt i Helsingborg og priserne på lignende lejligheder i foreningen ser ud til at være steget 20-30% siden jeg købte.Det område jeg bor i skal også være ret eftertragtet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites