Guest lx Anmeld indhold Skrevet July 28, 2003 Hey....... hey er der nogen flinke menesker der kan hjælpe mig med at give et godt råd hvor jeg måske kan finde en lejlighed jeg har ledt efter en i 4 md uden håb er der nogen der ude der kan hjælpe mig ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lx Anmeld indhold Besvaret July 28, 2003 Hey....... hey er der nogen flinke menesker der kan hjælpe mig med at give et godt råd hvor jeg måske kan finde en lejlighed jeg har ledt efter en i 4 md uden håb er der nogen der ude der kan hjælpe mig ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest stig Anmeld indhold Besvaret July 28, 2003 Du kan jo starte med at fortælle hvor du kunne tænke dig at bo (Malmö. Helsingborg, Lund etc...)..? Leder du efter en 2V, 3V, 4V etc...? www.hemnet.se og www.bovision.se er udemærkede sites at kigge på. Tag til de byer der interesserer dig, og tjek områderne ud! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2003 Hej, www.sydsvenskan.se plejer også at være god Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lx Anmeld indhold Besvaret July 28, 2003 Jo jeg kunne godt tænke mig at bo i malmø da jeg arbejder i kbh inde i byen jeg har prøvet de links der er herinde nogen af dem er okay så der os lige det med mit svensk det ik lige det bedste jeg er til men hvis der en der kan hjælpe mig er jeg villig til at betale ham eller hende skal bare sige sin pris Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest trine Anmeld indhold Besvaret August 2, 2003 Lejlighed søges i Malmø eller Lund! vi er to piger der fra september skál læse ved Lunds Universitet. Vi mangler en lejlighed til max. 4000 dkk i Malmø eller Lund. Kan du hjælpe må du meget gerne kontakte os. På forhånd tak. sannijohansen@hotmail.com trinear@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jimmy Anmeld indhold Besvaret August 4, 2003 I kan også prøve at kikke på www.mbkfastighet.se De har lejligheder til leje. Hvis man bare vil bo til leje og ikke ønsker andelslejlighed, så er der ikke meget at finde hos hemnet.se Jeg ved at Norden (dansk ejendomsfirma) også har eller haft lejligheder til leje. Har ikke hørt fra dem i lang tid så det er ikke sikket at de har det mere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jimmy Anmeld indhold Besvaret August 4, 2003 Ups her er det rigtige link http://www.mkbfastighet.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2003 Hej Trine! Som studerende virker det måske uoverskueligt at købe en lejlighed, men prøv alligevel at tænke i de baner. Her i Skåneland er der mange billige bostadsrätter, som er en mellemting mellem andel- og ejerlejlighed. Selvom I skal ud at låne til købet, vil det i flere tilfælde kunne svare sig, da afgift og lån kan komme under de 4000 dkr., som I har til rådighed = ca. 5000 sek. Og husk, at afgiften (=hyren) dækker som regel både vand, varme og vaskeri. Da boligerne stiger i værdi p.t., vil I samtidig have lavet en opsparing, som I kan realisere, når I er færdig med studierne. Lejen i en lejelejlighed er jo bare "spildt" bagefter. I kan bo www.comboloan.se så ind og se, hvad det koster at låne og i hvilken bank, det er billigst. Det er da værd at overveje. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2003 Hej igen! Det var noget sludder, jeg fik skrevet i sidste afsnit. Der skal stå: I kan på www.comboloan.se gå ind ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret August 9, 2003 hejsa en lille spørgsmål til det foregående indlæg. jeg er nok klar over at ved en lejelejlighed sparer men ikke noget op via huslejen, men at den bare er "spildt".. hvordan foregår det med andelsboligerne(i sverige), hvis nu en bolig koster 4000 dkr per måned og en lejlighed koster 200000, skal man så når man via den mdl. husleje har betalt de 200000 med renter, ikke betale den afgift mere håber i forstår sprørgsmålet... brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2003 Hej Brian Selve de sek 4000, er ikke afdrag på lånet, det kommer udover, de sek 4000, er en andel som man bliver ved med at betale, som går til selve andelsforeningen, den er med til at dække alt udenvendig vedligeholdes og enkelte ting inde i lejl. som vandhaner, radiatore, osv. Så du har reelt de sek 4000 om mdr, plus afdrag til lånet på de sek 200000. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2003 Lige en tilføjelse til Miriams indlæg: afgiften dækker også, som regel, vand, varme, renovation, kabelnet, "gratis" vaskeri o.l. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites