Guest tommy Anmeld indhold Skrevet July 23, 2003 Bostadsrätt beliggende i V. Ingelstad i Vellinge kommun sælges. Bostadsrätten er et ½ dobbelthus opført i 1987. Beliggende i et stille og fredeligt område med gode muligheder mht. skole og sport m.m. Må især være interessant for golfspillere - 5 min. gang fra golfbane. 105 svenske/119 danske kvm2, stue, køkken, soveværelse, 2 værelser, 2 badeværelser og bryggers samt carport. Lækker lille have, grænsende op til stort fællesareal. Gode naboer/fornuftig Bostadsrättsförening med god økonomi. Afstand til Svägertorp i bil, ca. 8-9 min/broen ca. 13-14 min. Månedlig afgift 6.150 SEK. Pris: 465.000 SEK. Bostadrätten forventes i 1. halvår 2004 at blive konverteret til en ejendom/villa med en forventet månedlige omk./husleje på ca. SEK. 5.100 - svarende til en salgs/købsværdi på SEK 869.000 Kontakt på tni.cs@telia.com (billeder kan evt. mailes) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret July 23, 2003 Bostadsrätt beliggende i V. Ingelstad i Vellinge kommun sælges. Bostadsrätten er et ½ dobbelthus opført i 1987. Beliggende i et stille og fredeligt område med gode muligheder mht. skole og sport m.m. Må især være interessant for golfspillere - 5 min. gang fra golfbane. 105 svenske/119 danske kvm2, stue, køkken, soveværelse, 2 værelser, 2 badeværelser og bryggers samt carport. Lækker lille have, grænsende op til stort fællesareal. Gode naboer/fornuftig Bostadsrättsförening med god økonomi. Afstand til Svägertorp i bil, ca. 8-9 min/broen ca. 13-14 min. Månedlig afgift 6.150 SEK. Pris: 465.000 SEK. Bostadrätten forventes i 1. halvår 2004 at blive konverteret til en ejendom/villa med en forventet månedlige omk./husleje på ca. SEK. 5.100 - svarende til en salgs/købsværdi på SEK 869.000 Kontakt på tni.cs@telia.com (billeder kan evt. mailes) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites