Jump to content
Guest jeppe

Området Gullvik

Recommended Posts

Guest jeppe

Hej. Først tak til alle, for de mange oplysninger som jeg har fundet i denne dabat. Situationen er, at vi (kæreste + datter) skal flytte København/Malmö. Vi har besluttet os for Malmö af de mange grunde som figurer her på dabatten. Vi har nu endelig fundet et hus som vi finder lækkert og vi har råd til, men det ligger i Gullvik. Et område som endnu ikke har været til debat her. Er det fordi området ikke er attraktivt for danskere som skal til København hver dag? Jeg spørger sådan, da jeg kunne set på malmö.se at ikke ret mange danskere bor i området. Da vi hovedsagligt er på jagt efter et børnevenligt område er spørgsmålet egentlig, hvilke steder i Malmö kan anbefales for familier med små børn? Vi kan desværre ikke bare smutte over og tjekke området ud, da vi bor i Aalborg. Ser frem til de sædvanligvis mange og godt svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jeppe

Hej. Først tak til alle, for de mange oplysninger som jeg har fundet i denne dabat. Situationen er, at vi (kæreste + datter) skal flytte København/Malmö. Vi har besluttet os for Malmö af de mange grunde som figurer her på dabatten. Vi har nu endelig fundet et hus som vi finder lækkert og vi har råd til, men det ligger i Gullvik. Et område som endnu ikke har været til debat her. Er det fordi området ikke er attraktivt for danskere som skal til København hver dag? Jeg spørger sådan, da jeg kunne set på malmö.se at ikke ret mange danskere bor i området. Da vi hovedsagligt er på jagt efter et børnevenligt område er spørgsmålet egentlig, hvilke steder i Malmö kan anbefales for familier med små børn? Vi kan desværre ikke bare smutte over og tjekke området ud, da vi bor i Aalborg. Ser frem til de sædvanligvis mange og godt svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Jeg spurgte en kollega, og han havde flg. svar: " Bra Fråga. Jag bodde i närheten för 30 års sedan och då var det ett fint område. Jag tror att det mest är svenskar som bor där. Skolorna vet jag faktiskt inget om. Tyvärr känner jag ingen som bor där idag." Ikke meget hjælp....håber nogen herinde kan komme op med noget lidt bedre:-) Prøv om ikke i kan afse bare en enkelt weekend tur til Malmø, det er altså guld værd lige at se miljøet på egen hånd først. Jeg ved at afstanden er stor, men alligevel... Det vil flere herinde sikkert give jer ret i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michael

Hej Jeppe Jeg har været i Gullvik og se på et hus, for nogle uger siden. Der bor en del "nysvenskere" i området, men det virkede som om at der var rart at bo. Hvad er adressen på huset? det er måske det samme jeg har set på!!!(Flot på billedet, men desværre noget gammelt skidt) VH Michael Præst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jeppe

Hej. Adressen er GRANVIKSGATAN 184. Det er sikkert det samme som det du har set, da det i hvert fald på billederne ser lækkert ud. Vi har derudover besluttet at ændre taktikken og følge rådet om at besøge Malmö selv. Det lyder til at være vejen frem. Mvh Jeppe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest malmöbo

gulvik-eslöv Hej Ser att ni i Danmark ännu inte upptäkt Eslöv! Max 50 min fra hovedbangaarden! Och en idyll för barn och natur. 30 000inv, bra skolor och kollektiv pendling till Kristianstad, Lund, Malmö och Köpenhamn på max 1 tim! Jag flyttar härifrån(barnen är stora och utflyttade) till Gullvik! Vill ni ha mer info, hör av er. Hilsen Bengt Gilbert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites