kapow 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2006 kan lade sig gøre hej bor selv i husie og er lige blevet tilbudt en fed 4v til leje. Heimstaden er løsningen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2011 så lykkedes det alligevel at finde noget at bo i :-) Heimstaden kunne efter kort tid hjælpe med en perfekt 3´er i Möllevången pr 1/6. Så nu kan MKB kiss my ass Dennis MKBs lejelejlighed spørgsmål: (kunne ikke finde svar på deres hjemmeside) Er der varme og vand inkl. i lejemål? Hvad med depositum...Ingen? 3x? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
schneider 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2011 MKBs lejelejlighed spørgsmål: (kunne ikke finde svar på deres hjemmeside) Er der varme og vand inkl. i lejemål? Hvad med depositum...Ingen? 3x? Jeg ved ikke om det gælder alle MKB's lejligheder, men min leje er inkl. vand og varme. El skal jeg betale udover. Jeg har ikke betalt depositum og heller ikke 3 mdr forudbetalt leje eller lign. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites