Guest marker Anmeld indhold Skrevet June 15, 2003 Hejsa Alle Tja har lige fået afslag på at min kæreste kan få opholdstilladelse i DK. Så er begyndt at se om der er muligheder i Malmö i stedet for, eller om jeg skal til at flytte tilbage til Singapore. Nå men er der nogen der har erfaring i at leje en bolig i Malmö? og evt har nogle henvisninger på hvad man praktisk skal gøre for at flytte til Sverige/Malmö, samt hvor der er godt og skidt at leje? Eller om det bare at tage den bolig som er tættest på Stationen. marker@homemail.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest marker Anmeld indhold Besvaret June 15, 2003 Hejsa Alle Tja har lige fået afslag på at min kæreste kan få opholdstilladelse i DK. Så er begyndt at se om der er muligheder i Malmö i stedet for, eller om jeg skal til at flytte tilbage til Singapore. Nå men er der nogen der har erfaring i at leje en bolig i Malmö? og evt har nogle henvisninger på hvad man praktisk skal gøre for at flytte til Sverige/Malmö, samt hvor der er godt og skidt at leje? Eller om det bare at tage den bolig som er tættest på Stationen. marker@homemail.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2003 Hej Marker! Hvad mener du med, om nogen har anvisninger på at flytte til Sverige??? Hele Pendlerguiden og dette forum handler jo om det at flytte over. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2003 Hej Marker Jeg kender en med præsis samme problem som dig, de er bare noget lidt længere, da de allerede bor her i Malmö, det vil sige han kender til alle problem stillingerne ved det, og kender til alt det praktiske, jeg vil af naturlige årsager ikke give dig hans nummer via denne veb men ring til mig, så skal du få det, jeg ved han er meget villig til at hjælpe andre, i lign. situationer. mit nummer 0046 4015 4102. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites