Jump to content
Guest vb

Bolig udlejes

Recommended Posts

Guest vb

Bostadsret Udlejes (fremlejes) Ca. 65 kvm. 2 værelser, stort spise køkken, bad med kar og altan. Centralt i Trelleborg 35 min. fra københavn. Hele lejligheden udlejes for kr. 6000.- Eller værelsesvis for henholdsvis 3800 og 2200 Overdragelse snarest. (0045) 29468571

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest vb

Bostadsret Udlejes (fremlejes) Ca. 65 kvm. 2 værelser, stort spise køkken, bad med kar og altan. Centralt i Trelleborg 35 min. fra københavn. Hele lejligheden udlejes for kr. 6000.- Eller værelsesvis for henholdsvis 3800 og 2200 Overdragelse snarest. (0045) 29468571

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej 1. Er det dig der kører i den der låsesmed varevogn? Eller er der endnu flere danskere der har forvildet sig til Trelleborg? 2. Uden fare for at ødelægge dine udlejningsmuligheder, da de fleste der kigger herinde har opdaget hvor billig bolig er i Sverige så: 6000 kr ??? Man kan købe en 3 værelses og sidde for under det halve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest vb

Det står jo en frit for om man vil købe eller ej? Hvid du ikke er interresseret så er der nok en anden der er! Og nej jeg er ikke låse smed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest vb

PS: Derudover findes der ikke en eneste hyrerätt i Trelleborg!! Derudover er der jo forskel på indretning og faciliteter i forskellige boliger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites