Guest vb Anmeld indhold Skrevet May 13, 2003 Bostadsret Udlejes (fremlejes) Ca. 65 kvm. 2 værelser, stort spise køkken, bad med kar og altan. Centralt i Trelleborg 35 min. fra københavn. Hele lejligheden udlejes for kr. 6000.- Eller værelsesvis for henholdsvis 3800 og 2200 Overdragelse snarest. (0045) 29468571 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest vb Anmeld indhold Besvaret May 13, 2003 Bostadsret Udlejes (fremlejes) Ca. 65 kvm. 2 værelser, stort spise køkken, bad med kar og altan. Centralt i Trelleborg 35 min. fra københavn. Hele lejligheden udlejes for kr. 6000.- Eller værelsesvis for henholdsvis 3800 og 2200 Overdragelse snarest. (0045) 29468571 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hinloevdk 0 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2003 Hej 1. Er det dig der kører i den der låsesmed varevogn? Eller er der endnu flere danskere der har forvildet sig til Trelleborg? 2. Uden fare for at ødelægge dine udlejningsmuligheder, da de fleste der kigger herinde har opdaget hvor billig bolig er i Sverige så: 6000 kr ??? Man kan købe en 3 værelses og sidde for under det halve. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest vb Anmeld indhold Besvaret May 13, 2003 Det står jo en frit for om man vil købe eller ej? Hvid du ikke er interresseret så er der nok en anden der er! Og nej jeg er ikke låse smed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest vb Anmeld indhold Besvaret May 13, 2003 PS: Derudover findes der ikke en eneste hyrerätt i Trelleborg!! Derudover er der jo forskel på indretning og faciliteter i forskellige boliger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites