Jump to content
Guest peter

Advarsel - El besigtning

Recommended Posts

Guest peter

Hej, Da vores hus lige er brændt, vil jeg lige komme med en information som der nok er mange der kan bruge. Når huset man køber hus er det ikke nok med en almindelig besigtningsmand der skal også en el-besigtningsmand ud og gennemgå huset. Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

Hej, Da vores hus lige er brændt, vil jeg lige komme med en information som der nok er mange der kan bruge. Når huset man køber hus er det ikke nok med en almindelig besigtningsmand der skal også en el-besigtningsmand ud og gennemgå huset. Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

Jeg ved det endnu ikke ! Da el-besigtning er frivilligt håber jeg ikke at det får konsekvenser for forsikringen. Men jeg skal nok holde jer opdateret. Problemet var at ledningerne var beklædt med stof og at der oppe ved taget var gået hul på et af rørene som ledningerne lå i, derved er der kommet fugt ind til strømmen. Iøvrigt kan jeg fortælle at forsikringen gør stort set alt for at hjælpe os !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok. Rart at høre at selskabet tager sin del af læsset. Desværre ser man ofte det modsatte i DK. Hvilket selskab har i? (Mere så man kan tage det med i sine egne overvejelser, når man kommer over og skal til at tegne forfra) Krydsede fingre herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites