Guest peter Anmeld indhold Skrevet May 1, 2003 Hej, Da vores hus lige er brændt, vil jeg lige komme med en information som der nok er mange der kan bruge. Når huset man køber hus er det ikke nok med en almindelig besigtningsmand der skal også en el-besigtningsmand ud og gennemgå huset. Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret May 1, 2003 Hej, Da vores hus lige er brændt, vil jeg lige komme med en information som der nok er mange der kan bruge. Når huset man køber hus er det ikke nok med en almindelig besigtningsmand der skal også en el-besigtningsmand ud og gennemgå huset. Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2003 *av* :-( Hvad konsekvenser får det i jeres tilfælde? Et forsikringsspørgssmål, som kan risikere i nul erstatning? Held & lykke fremover.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret May 5, 2003 Jeg ved det endnu ikke ! Da el-besigtning er frivilligt håber jeg ikke at det får konsekvenser for forsikringen. Men jeg skal nok holde jer opdateret. Problemet var at ledningerne var beklædt med stof og at der oppe ved taget var gået hul på et af rørene som ledningerne lå i, derved er der kommet fugt ind til strømmen. Iøvrigt kan jeg fortælle at forsikringen gør stort set alt for at hjælpe os ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2003 Ok. Rart at høre at selskabet tager sin del af læsset. Desværre ser man ofte det modsatte i DK. Hvilket selskab har i? (Mere så man kan tage det med i sine egne overvejelser, når man kommer over og skal til at tegne forfra) Krydsede fingre herfra! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites