Jump to content
Guest torben

Håndværkere

Recommended Posts

Guest aj

Undskyld jeg blander mig i debatten, men jeg har tilfældigvis også et behov for lidt maler assistance til rimelige penge :-) Sidder med 61m2 i Malmö, som jeg skal have malet. Hvis jeres malerkontakt har tid og lyst må han meget gerne kontakte mig. På forhånd tak, Asger Jørgensen +45 51900384

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andré

Hej Miriam, Undskyld jeg har været lidt længe om at svare, jeg havde store flyttedag(e) i forgårs og igår, nu er alle tingene anbragt fornuftigt i Trelleborg så en maler kan komme omkring. Jeg takker for dit hjælp med at etablere forbindelse med din kontakt. Det drejer sig om en fireværelses lejlighed i Trelleborg, hvoraf samtlige værelser skal males i en eller anden lys og enkel farve. Altså ikke noget vildt, bare en lejlighed. Atter tak for hjælpen! André

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Til jer der vil ha maler hjælp ! så er han kommet hjem, han har dog et lille bil problem i den uge der kommer, men ville tage fat i jer omkring fredag i næste ude, for at aftale nærmere og se lejlighederne så han kan se hvad der skal laves, han er iøvrigt også dansker. Så mail mig lidt kontakt oplysninger på jer, så giver jeg dem videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andré

Kære Miriam, Tillad mig at takke pænt nej, for jeg fandt en i Trelleborg, der kunne starte med det samme (idag), og desværre er hastighed en faktor for mig lige i øjeblikket da jeg har alle mine ting ovre i den svenske lejlighed allerede. Men atter tak for venligheden! André

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Så er det tid til at jeg, inden længe, skal have malet min nye lejlighed... Nogen der har en dygtig kontakt som er "up to date"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest mortengh

Til alle der har brug for en håndværker. Jeg er uddannet smed men laver næsten alt andet også, har arldrig selv haft en håndværker på besøg. så står du og skal have noget væv op eller ikke selv gider/kan male,lige gulv,lave nyt køkken/bad sætte døre eller vinduer i OSV. så skriv til mig så finder vi ud af noget, jeg bor i malmö, min mail er morten_hansen@bredband.net

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toby
Jeg står nu og mangler en håndværker som kan spartle 2.5 værelse til en fornuftig pris. Nogle som kan anbefale en murer eller ven som kan?
Mortengh kan helt sikkert klare det, hans mail stor lige over dit indlæg Mvh Toby

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal der sættes væv op!! :scared: Hejsa... Så er Trine og jeg godt på vej tilbage til Malmø. Vi har købt lejlighed og overtager d. 1. august. Den er mega grim, og vi skal bl.a. hive en masse grim, lilla hesian af væggene, og så skal der væv på. Hvordan gør man det og er det svært? Nogen, der vil hjælpe eller give et billigt tilbud på simpelthen at gøre det for os? Vi skal nok selv gøre det af med hesiannen, vi skal bare have sat væv op, og så kan vi også sagtens selv male efterfølgende... :th2: Sanni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

maler?

Hej Til jer der vil ha maler hjælp ! så er han kommet hjem, han har dog et lille bil problem i den uge der kommer, men ville tage fat i jer omkring fredag i næste ude, for at aftale nærmere og se lejlighederne så han kan se hvad der skal laves, han er iøvrigt også dansker. Så mail mig lidt kontakt oplysninger på jer, så giver jeg dem videre.
hej miriam jeg kunne forstå at i har haft en dansker til at male osv, ved du om han gør i at sætte tapet op? vi skal nemlig have skiftet tapet i nogle rum i vores nye hus, da vi simpelthen ikke kan med det "svenske" tapet. hilsen louise oxie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tømrer?? Ved godt den er lidt gammel den her tråd, men er der nogen der i løbet af al deres renovering er løbet ind i en god, billig tømrer? Vi har nemlig en gammel dør der skal laves til en fransk dør, men vi er lidt stressede pga eksamener og arbejde for tiden og vil gerne betale os fra det... Håber at høre fra nogle?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej miriam jeg kunne forstå at i har haft en dansker til at male osv, ved du om han gør i at sætte tapet op? vi skal nemlig have skiftet tapet i nogle rum i vores nye hus, da vi simpelthen ikke kan med det "svenske" tapet. hilsen louise oxie
Jeg har kontakt til en så ring til mig så skal du få et nummer til ham. 040 154102 eller 3122 5060

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa, er selv flyttet til SE og skulle også bruge håndværkere , bare indtast opgaven og så får du gode tilbud på håndværkere, de rummer alle kategorier. Good luck www.bello.se og www.bello.dk Vh J
Ja men overvej det alligevel, det var nemlig der vi fik vores "håndværker" igennem, og den historie kender de fleste vist !! Vælg altid en man har fået anbefalet af andre der har brugt ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Cloe

Hej I Har du nogen erfaring med håndværkerne som hyres igennem HSB lindeborg? - er det alt håndværkarbejde man kan få hjælp til, og er håndværkerne gode???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites