Guest torben Anmeld indhold Skrevet April 21, 2003 Vi overtager vores nye lejlighed på Ön d. 29. april. Så skal vi i gang med at sætte i stand. Men uden noget netværk over på den anden side af broen er det ikke sådan ligetil... Er der nogen af jer der kender nogle dygtige håndværkere og/eller selv har gode erfaringer med håndværkere? Vi skal have blændet en dør i en betonvæg + afhøvle parketgulve og lakeret dem igen. Så helt konkret skal vi vel have fat i en tømrer og en gulvmand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest torben Anmeld indhold Besvaret April 21, 2003 Vi overtager vores nye lejlighed på Ön d. 29. april. Så skal vi i gang med at sætte i stand. Men uden noget netværk over på den anden side af broen er det ikke sådan ligetil... Er der nogen af jer der kender nogle dygtige håndværkere og/eller selv har gode erfaringer med håndværkere? Vi skal have blændet en dør i en betonvæg + afhøvle parketgulve og lakeret dem igen. Så helt konkret skal vi vel have fat i en tømrer og en gulvmand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest l Anmeld indhold Besvaret May 2, 2003 Hejsa.. Jeg har ikke så meget erfaring med det, men jeg ved at i den boligforening som vi er medlem af (BRF Lindeborg)er der tilknyttet håndværkere som man kan bestille ved henvendelse til fastighetskontoret, de koster 250 sek i timen. Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til din boligforeneig.. Måske har de også en ordning. Held og lykke.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret May 6, 2003 Torben...Skriv endelig hvad det endte med mht. den gulvmand! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tømrer Anmeld indhold Besvaret May 14, 2003 Hej med jer. Jeg har lige købt en lejlighed i Trelleborg. Har selv mit eget tømmerfirma, så hvis i mangler en hånd så er i velkommen til at ringe. 29468571. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2003 Hej, Vi har netop overtaget vores lejl. i Limhanm, og har brug for en maler, er der noger der kende en eller måske selv er det ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tømrer Anmeld indhold Besvaret May 14, 2003 Jeg har en ansat der er maler. Skal der nyt tapet op? el kun males... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2003 Hej, der skal males vægge og lofter ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2003 Hvad ville det koste at få skiftet to døre, hvis jeg selv køber døre & gerægter? Og jeg ser gerne de gamle døre forsvinde ud af mit åsyn bagefter! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tømrer Anmeld indhold Besvaret May 18, 2003 Hej Miriam. Detkan vi sagtens klare det med at male lofter og vægge. Har du selv købt maling, hvis ikke kan du jo spare nogle penge da vi får det lidt billigere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tømrer Anmeld indhold Besvaret May 18, 2003 Hej gio. To døre tager ca 3-4 timer. det kommer lidt anpå om man beskadiger indækningen,men omkring 1000 kr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2003 Tømrer: Perfekt. Det var jo til at tage og føle på. Jeg har tråden i baghovedet når jeg når så langt. Og er vi enige om at du selv kan skaffe de gamle døre/karme/gerægter af vejen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tømrer Anmeld indhold Besvaret May 19, 2003 Det er korrekt det er med oprydning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest julie Anmeld indhold Besvaret May 22, 2003 Til Tømre Min kæreste og jeg har lige købt en villa i Kristineberg, der var nogle fejl i synrapporten, bla var der fugt i gulvet i "hobbyrummet" men sælger sørger så for at få det lavet, men vi har så bedt om at få en lille indflydelse på hvad de lægger for et gulv når nu det hele alligevel skal laves om, så jeg tænkte på om du havde et godt råd til hvad vi skulle ligge i sådan et rum. Rummet er 20 m2 og det er en gammel garage som er blevet isoleret og lavet om til beboelig, og den nye garage ligger så i forlængelse af dette hobby rum, og vi vil komme til at gå ud og ind fra garagen, så det skal jo være noget der kan holde til noget. I går var vi i bauhaus og kigge lidt, og her kiggede vi bla på det der hedder pergo kitchen, det er sådan noget click gulv, og så ville vi jo senere kunne lægge det andre steder i huset selv. Men vi er lidt i tvivl om det er et godt valg ? Mvh Julie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest torben&beathe Anmeld indhold Besvaret May 26, 2003 Totter: Vi valgte Widen Gulve, OG DEM KAN VI KUN FRARÅDE ANDRE FRA AT ANVENDE. For at gøre en lang og sur historie kort, har vi nu sat en anden gulvmand på, og sat en advokat til at føre vores sag mod Widen Gulve. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest torben&beathe Anmeld indhold Besvaret May 26, 2003 Vi er meget tilfredse med vores tømrer Ulf fra "Snickeri Kompagniet", så hvis nogen mangler en god tømrer, vil vi gerne anbefale ham. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tømrer Anmeld indhold Besvaret May 26, 2003 Hej Julie. Jeg er nødt til at vide hvad for noget underlag der er under det gamle gulv. Men jeg går udfra at det er spånd plader. er det Korrekt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest julie Anmeld indhold Besvaret May 26, 2003 Til tømre P.t. er der beton, og så ligger der sådan noget korkgulv ovenpå, jeg ved så ikke hvordan de laver det, for det skal jo laves helt om, men det går jeg ud fra at vi får at vide idag, for vi skal til møde med sælger og ejendomsmægler i eftermiddag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret May 30, 2003 Torben&Beathe: Av det jeg sgu ked af at høre Håber det kommer i orden, glæder mig til at høre det endelig gik godt! Selvom det er en ringe trøst, så tak fordi I gjorde en erfaring for "os" selvom den var dårlig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bo Anmeld indhold Besvaret June 23, 2003 Hej Scanianet. Vi er et par der er på vej til Sverige ( Jubii ) Har gennem længere tid studeret jeres side med stor interesse. Vi er ved at have studeret jeres debat, blevet meget klogere på de mange faldgruber der er " etableret " Danmark & Sverige imellem :-) Vi har ledt med lys og lygte efter indlæg der omhandler anbefalinger af seriøse og dygtige svenske håndværkere. Måske har midsommersolen ramt vore øjne? Vi søger en tømrer, murer, maler & anlægsgartner i området Klågeröd i Svalöv kommune. Har nogen gode/dårlige erfaringer med navngivne firmaer? Hvis " udlevering " af dårlige firmaer ikke ønskes offentligtgjort på dette forum kan disse selvfølgelig udelades, så kun de positive erfaringer kommer frem :-) Med de bedste hilsner Bo & Lotte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2004 Halløj folkens, Min kæreste og jeg er desværre så uheldige, at begge vores badeværelser skal/er rives ned og bygges op igen. I den forbindelse skal der jo sættes lidt fliser op og gøres lidt VVS arbejde. Nogen her som kender nogen håndværkere, som kan hjælpe os her? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2004 Vi har fået lavet badeværelse af en selvstændig murer til en god pris :-).... Men om han kører til Malmø ved jeg ikke. Men jeg kan da høre ham hvis det stadig er relevant. Og hvis i altså bor i malmø. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2004 Hej Dan, Jeg takker for indlægget. Men angående murer arbejdet er det ikke længere helt relevant. En kær i familien går nu og sætter fliserne op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret March 7, 2004 Hej Jeg har lært en del Skåninge at kende her på det sidste, og der er tilfældigvis en bygningsarbejder med i flokken. Har set et badeværelse han har lavet...wow... hvis det kniber så kan jeg da godt spørge om han kan kigge forbi... og give et par gode råd ...he he he.... www.p8ball.dk // www.silverhorde.nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest andré Anmeld indhold Besvaret March 8, 2004 Thomas, er der tilfældigvis en maler iblandt dine kontakter, der ville være frisk på at male en lejlighed i Trelleborg til en fornuftig pris? Skal have malet indenfor kort tid.... Hav det godt, tak på forhånd. André Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites