Guest henrik Anmeld indhold Skrevet March 23, 2003 En af mine venner vil gerne leje et værelse i min bostädsrett i 2 mdr. Må jeg udleje til ham ? Skal han udfylde internordisk flyttebevis og tilmelde sig folkeregister i sverige ? Jeg håber at nogen ved noget om dette. venligst Henrik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest henrik Anmeld indhold Besvaret March 23, 2003 En af mine venner vil gerne leje et værelse i min bostädsrett i 2 mdr. Må jeg udleje til ham ? Skal han udfylde internordisk flyttebevis og tilmelde sig folkeregister i sverige ? Jeg håber at nogen ved noget om dette. venligst Henrik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2003 Ser jeg ingen umiddelbar grund til - 2 mdr svarer vel bare til en længere sommerferie ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2003 Internordisk flyttebevis skal "vist nok" kun udfyldes hvis han har besluttet at blive i sverige i mere end 1 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2003 6 måneder, mener jeg de kommunale blanketter siger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bjarne Anmeld indhold Besvaret April 2, 2003 Hvad siger lovene i din bostadsforening om privat udlejning?? Kan godt være du skal have accept fra bestyrelsen først. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2003 Hvorfor ikke bare lade ham flytte ind, og betale det det koster. I behøver jo ikke involvere gud og hvermand for sølle to måneder!? Lad ham betale det det koster, og naf´ pengene i lommen bagefter. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites