Guest michael Anmeld indhold Skrevet March 19, 2003 Hej med jer Jeg har kigget lidt (læs sindsygt meget) på lejligheder i SV og jeg synes det er umuligt at finde noget at leje til en ordenlig pris da jeg ikke vil gi en bondegård for en 2v. Så jeg må købe og jeg har kigget på en lejlighed her. Kommun: Malmö, Centralt Norr Område: Segevång Adress: Segevångsgatan Jeg vil høre om der er nogle der kender området og ved hvordan det er da jeg som i et tidligere indlæg ikke vil bo i noget der ligner oxie pga de indbygger som der er beskevet andre steder. Jeg prøver at smide linket til den lejlighed og folk må meget gerne gi et råd med på vejen hvis de har lyst. http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid= 2439931&service=hemnettogp&caller=main&area=13 Ja der skal males en del ikke lige de eehmm fedeste farver *LOL* På forhånd tak og Steen Cool site den holder :-) Michael G Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michael Anmeld indhold Besvaret March 19, 2003 Hej med jer Jeg har kigget lidt (læs sindsygt meget) på lejligheder i SV og jeg synes det er umuligt at finde noget at leje til en ordenlig pris da jeg ikke vil gi en bondegård for en 2v. Så jeg må købe og jeg har kigget på en lejlighed her. Kommun: Malmö, Centralt Norr Område: Segevång Adress: Segevångsgatan Jeg vil høre om der er nogle der kender området og ved hvordan det er da jeg som i et tidligere indlæg ikke vil bo i noget der ligner oxie pga de indbygger som der er beskevet andre steder. Jeg prøver at smide linket til den lejlighed og folk må meget gerne gi et råd med på vejen hvis de har lyst. http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid= 2439931&service=hemnettogp&caller=main&area=13 Ja der skal males en del ikke lige de eehmm fedeste farver *LOL* På forhånd tak og Steen Cool site den holder :-) Michael G Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret March 19, 2003 Jeg syntes farverne på væggene står godt til tandkrusene på badeværelset:-) Og nej, jeg kender ikke området. Jeg bor i Kävlinge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret March 19, 2003 Dueh..læg mærke til een ting, de beskriver "Kö til parkering". Hvis du påtænker at købe bil skal du nok lige finde ud af om du gider vente måske flere år på en plads. Det er noget mange de glemmer at kontrollere. Personligt valgte vi mange fede boliger fra, grundet netop p-pladser med "lidt ventetid". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2003 Hej. Er der nogen der ved hvor lang tid det tager at køre fra svedala til kastrup på amager?? Hilsen Dan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites