Jump to content
Guest anonym

Spændende bolig

Recommended Posts

Guest anonym

Hej Min mand og jeg overvejer at flytte til Sverige, vi har været på hemnet og søge efter boliger, men det hele er noget kedelig beton/pudset/murstens byggeri. Vi går meget op i design og vil gerne finde noget spændende at bo i, f.eks. et traditionel Svensk træhus eller anden spændende arkitektur. Vi vil betale op til 1.000.000 SVK. Min mand skal kører til arbejde i København, så det må ikke ligge for langt fra broen. Er der nogen der ved hvor man kan finde nogle spændende huse, evt. fritidshus som kan benyttes til helårs bolig ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anonym

Hej Min mand og jeg overvejer at flytte til Sverige, vi har været på hemnet og søge efter boliger, men det hele er noget kedelig beton/pudset/murstens byggeri. Vi går meget op i design og vil gerne finde noget spændende at bo i, f.eks. et traditionel Svensk træhus eller anden spændende arkitektur. Vi vil betale op til 1.000.000 SVK. Min mand skal kører til arbejde i København, så det må ikke ligge for langt fra broen. Er der nogen der ved hvor man kan finde nogle spændende huse, evt. fritidshus som kan benyttes til helårs bolig ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror måske at du skal lidt uden for Malmö hvis du vil finde de traditionelle træhuse.Jeg har hørt at mange danskere flytter til Svedala, da priserne er yderst fornuftige og broen er inden for overkommelig afstand.Der er masser er flotte træhuse her i NV-skåne, men det er jo lidt langt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites