Guest anonym Anmeld indhold Skrevet January 15, 2002 Hej Min mand og jeg overvejer at flytte til Sverige, vi har været på hemnet og søge efter boliger, men det hele er noget kedelig beton/pudset/murstens byggeri. Vi går meget op i design og vil gerne finde noget spændende at bo i, f.eks. et traditionel Svensk træhus eller anden spændende arkitektur. Vi vil betale op til 1.000.000 SVK. Min mand skal kører til arbejde i København, så det må ikke ligge for langt fra broen. Er der nogen der ved hvor man kan finde nogle spændende huse, evt. fritidshus som kan benyttes til helårs bolig ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anonym Anmeld indhold Besvaret January 15, 2002 Hej Min mand og jeg overvejer at flytte til Sverige, vi har været på hemnet og søge efter boliger, men det hele er noget kedelig beton/pudset/murstens byggeri. Vi går meget op i design og vil gerne finde noget spændende at bo i, f.eks. et traditionel Svensk træhus eller anden spændende arkitektur. Vi vil betale op til 1.000.000 SVK. Min mand skal kører til arbejde i København, så det må ikke ligge for langt fra broen. Er der nogen der ved hvor man kan finde nogle spændende huse, evt. fritidshus som kan benyttes til helårs bolig ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2002 Jeg tror måske at du skal lidt uden for Malmö hvis du vil finde de traditionelle træhuse.Jeg har hørt at mange danskere flytter til Svedala, da priserne er yderst fornuftige og broen er inden for overkommelig afstand.Der er masser er flotte træhuse her i NV-skåne, men det er jo lidt langt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites