Guest peter Anmeld indhold Skrevet February 4, 2003 Hej, Jeg er p.t ved at købe hus i Videdal - nyt byggeri af JM AB. Er der nogen som kender Videdal, skoler, fritidshjem, indkøbsmuligheder m.m. Venlig hilsen Peter Crandall peter@crandall.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret February 4, 2003 Hej, Jeg er p.t ved at købe hus i Videdal - nyt byggeri af JM AB. Er der nogen som kender Videdal, skoler, fritidshjem, indkøbsmuligheder m.m. Venlig hilsen Peter Crandall peter@crandall.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret February 4, 2003 Her er et link til forældrerforeningen på den lokale skole. http://www.videdal.nu/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ruben Anmeld indhold Besvaret February 20, 2003 Hej Peter, har du købt huset? jeg har selv været ovre at kigge på JM's prøvehus - ser fedt ud. Hvis du finder ud af mere om området vil jeg være glad hvis du kan skrive lidt her. Hvilket hus nr har du planer om? Venlig hilsen Ruben Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites