Guest kristian Anmeld indhold Skrevet October 28, 2002 pr. d. 1/12 står jeg uden sted at bo og ønsker at blive boende i Malmø. Derfor søger jeg nu et værelse som jeg kan leje. Hvilket område i Malmö det er betyder ingenting. Jeg er en stille og rolig ung fyr på 20 år. Jeg er ryger men har intet problem i at ryge på altanen hvis dette er krævet. En gang imellem har jeg min lille datter på besøg men hun er for det mest også stille og rolig. Jeg arbejder hver dag i Køge og tager for tiden toget så tager afsted om morgenen ved ca. 7-8 tiden er er tidligst hjemme kl. 18 normalt. Er der flere spørgsmål er i mere end velkommen til at skrive. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kristian Anmeld indhold Besvaret October 28, 2002 pr. d. 1/12 står jeg uden sted at bo og ønsker at blive boende i Malmø. Derfor søger jeg nu et værelse som jeg kan leje. Hvilket område i Malmö det er betyder ingenting. Jeg er en stille og rolig ung fyr på 20 år. Jeg er ryger men har intet problem i at ryge på altanen hvis dette er krævet. En gang imellem har jeg min lille datter på besøg men hun er for det mest også stille og rolig. Jeg arbejder hver dag i Køge og tager for tiden toget så tager afsted om morgenen ved ca. 7-8 tiden er er tidligst hjemme kl. 18 normalt. Er der flere spørgsmål er i mere end velkommen til at skrive. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites