Guest klit Anmeld indhold Skrevet September 25, 2002 Jeg er som sagt i gang med at finde en bostadsret i Malmø. Som jeg kan forstå af tidligere indlæg, så optager man normalt lånet i en svensk bank. Men er det ikke muligt at låne pengene i en dansk bank ? Tænker på om der evt. er nogen der har regnet lidt på økonomien i det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest klit Anmeld indhold Besvaret September 25, 2002 Jeg er som sagt i gang med at finde en bostadsret i Malmø. Som jeg kan forstå af tidligere indlæg, så optager man normalt lånet i en svensk bank. Men er det ikke muligt at låne pengene i en dansk bank ? Tænker på om der evt. er nogen der har regnet lidt på økonomien i det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret September 26, 2002 Man kan godt låne penge til en bostadsret i en dansk bank, idet de kan få pant i lejligheden. Fra egen erfaring ved jeg, at Danske Bank har procedurerne i orden. Jeg ved ikke om det økonomisk bedst kan betale sig, men det er en hel del lettere end først at blive kunde i en svensk bank. Jeg skulle oprette en konto i en svensk bank til at betale regninger. Selv om det var i Skånes Provinsbank, som er ejet af Danske Bank, er det ikke noget man bare gør. Jeg skulle først stille med en anbefaling fra min danske bankrådgiver. Desuden er jeg blevet afkrævet at vise pas når jeg har skullet hæve på mit visa kort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites