Guest heidi Anmeld indhold Skrevet August 3, 2002 jeg har kigget på et hus på nettet som er ved at blive bygget, der står at det sælges 'stomrest' er der nogen der kan forklare mig hvad det betyder? tusind tak på forhånd heidi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest heidi Anmeld indhold Besvaret August 3, 2002 jeg har kigget på et hus på nettet som er ved at blive bygget, der står at det sælges 'stomrest' er der nogen der kan forklare mig hvad det betyder? tusind tak på forhånd heidi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2002 Hedder det ikke råhus på dansk. Det ligner et hus udefra med vægge og tag, men indmadén mangler. Hvad stomrest indebærer helt præcist, kan kun den aktuelle sælger svare på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest heidi Anmeld indhold Besvaret August 3, 2002 så skal man altså selv betale for køkken, bad osv. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2002 Ja. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest heidi Anmeld indhold Besvaret August 3, 2002 ok. tusind tak for det hurtige svar :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites