Guest rune Anmeld indhold Skrevet April 12, 2005 Når man kigger på f.eks. hemnet.se og ser den månedlige ydelse - er det så de udgifer man skal betale, udover hvad man evt. betaler af på et evt. lån? Et sted fandt jeg en side, hvor jeg kunne udregne den månedlige udgift og da jeg kiggede nærmere, var ens afdrag på et evt. lån, iberegnet den månedlige udgift, man kunne se på siden. Men desværre var der sat 70 år af til at betale af, hvilket er super ufedt... Så hvad skal man regne med af priser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest rune Anmeld indhold Besvaret April 12, 2005 Når man kigger på f.eks. hemnet.se og ser den månedlige ydelse - er det så de udgifer man skal betale, udover hvad man evt. betaler af på et evt. lån? Et sted fandt jeg en side, hvor jeg kunne udregne den månedlige udgift og da jeg kiggede nærmere, var ens afdrag på et evt. lån, iberegnet den månedlige udgift, man kunne se på siden. Men desværre var der sat 70 år af til at betale af, hvilket er super ufedt... Så hvad skal man regne med af priser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2005 Hvis du med ydelse mener avgift, så er svaret ja. Du er sikkert havnet på hemnets "boendekalkyl" eller "boendekostnad", eller hvad de kalder den, hvor bankerne og SBAB byder sig lidligt til med deres allerbilligste lån, dvs. kort binding og lang løbetid. Tjek www.comboloan.se , der kan man bedre sammenligne og ændre forudsætningerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites