Guest tim Anmeld indhold Skrevet February 9, 2005 Hey. Jeg synes ikke jeg kunne finde noget herinde som omhandlede boligstøtte. Er der nogen der har erfaring med det ? Altså om man kan få det, hvad det kræver, hvor meget det er, mm. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tim Anmeld indhold Besvaret February 9, 2005 Hey. Jeg synes ikke jeg kunne finde noget herinde som omhandlede boligstøtte. Er der nogen der har erfaring med det ? Altså om man kan få det, hvad det kræver, hvor meget det er, mm. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomaso. Anmeld indhold Besvaret February 10, 2005 Boligstøtte? Det har jeg aldrig hørt om herovre? Er der nogen andre der har? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2005 Jovist findes der boligstøtte, "bostadsbidrag". Försäkringskassan www.fk.se er den glade giver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest fup Anmeld indhold Besvaret February 11, 2005 Diskriminerende! Læser at, hvis man er singel uden barn og over 29, så får man ingenting. Selv med 0 i indkomst. Øv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tim Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Okay. Det virker (om muligt) lidt mere kryptisk end herhjemme i DK Tak for svarene ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites