Guest tina Anmeld indhold Skrevet February 3, 2005 2 vær. bostadsrät til salg i Kirseberg ( Malmø N)ca. 52 m2 netto Mindre køkken med plads til spisebord. Entre, stor stue med udsigt til lille park, værelse med walk-in skab og altan. Mindre badeværelse med brus. Lejligheden er nymalet. Nyt laminatgulv i køkken, ellers trægulve i værelser samt flisegulv i entre. Lejligheden ligger på 2 vån, dvs. 1 sal, gratis vaskeri & bastu (sauna) i ejendommen, meget tæt på bus, tog og ringvej. Der er bredbånd og kabel tv tilknyttet lejeligheden. Roligt område tæt på indkøb og sport. 20 min. til fods, til centralen. 10 min. med bus. Tæt på Värnhems torget, café liv og midtby Husleje: 3162 sek/ mdr. - salgspris: 345.000 sek Lejligheden kan ses på Riksmäklerens hjemmeside: www.malmo.riksmaklaren.se - Bostadsrät nr. AL132 Henv. +45 2630 3101 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tina Anmeld indhold Besvaret February 3, 2005 2 vær. bostadsrät til salg i Kirseberg ( Malmø N)ca. 52 m2 netto Mindre køkken med plads til spisebord. Entre, stor stue med udsigt til lille park, værelse med walk-in skab og altan. Mindre badeværelse med brus. Lejligheden er nymalet. Nyt laminatgulv i køkken, ellers trægulve i værelser samt flisegulv i entre. Lejligheden ligger på 2 vån, dvs. 1 sal, gratis vaskeri & bastu (sauna) i ejendommen, meget tæt på bus, tog og ringvej. Der er bredbånd og kabel tv tilknyttet lejeligheden. Roligt område tæt på indkøb og sport. 20 min. til fods, til centralen. 10 min. med bus. Tæt på Värnhems torget, café liv og midtby Husleje: 3162 sek/ mdr. - salgspris: 345.000 sek Lejligheden kan ses på Riksmäklerens hjemmeside: www.malmo.riksmaklaren.se - Bostadsrät nr. AL132 Henv. +45 2630 3101 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2005 Lidt nemmere: direkte link til annoncen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites