Jump to content
Guest tim

Limhamn eller område lignende dette. ?

Recommended Posts

Guest tim

Hej. Jeg har kigget efter en Bostadsrätt i noget tid og tror nu at jeg næsten har besluttet mig for at den skal ligge i Linhamn. Det ud for flere forskellige synspunkter. 1: Området ligger nær ved Øresundsbroen, vandet og samtidig ikke meget langt fra byen. 2: Området skulle være godt socialt sammensat uden de store problemer med hærværk, kriminalitet osv. Så man skulle kunne have sin bil holdende i fred. 3: Priserne er rimelige, området taget i betragtning. Andre områder i byen / nær vandet er dyere. Er der nogle som bor i Linhamn og som kan fortælle mere om det og om jeg har ret i mine punkter. Eller som kender lige stedet / området hvor jeg alternativt skal kigge efter en bostadsrätt. Jeg går efter en 2 værelses på ca. 50-60 km2. Tim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tim

Hej. Jeg har kigget efter en Bostadsrätt i noget tid og tror nu at jeg næsten har besluttet mig for at den skal ligge i Linhamn. Det ud for flere forskellige synspunkter. 1: Området ligger nær ved Øresundsbroen, vandet og samtidig ikke meget langt fra byen. 2: Området skulle være godt socialt sammensat uden de store problemer med hærværk, kriminalitet osv. Så man skulle kunne have sin bil holdende i fred. 3: Priserne er rimelige, området taget i betragtning. Andre områder i byen / nær vandet er dyere. Er der nogle som bor i Linhamn og som kan fortælle mere om det og om jeg har ret i mine punkter. Eller som kender lige stedet / området hvor jeg alternativt skal kigge efter en bostadsrätt. Jeg går efter en 2 værelses på ca. 50-60 km2. Tim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tim Vi bor selv i Limhamn og jeg kan kun bekræfte det du skriver, vi har boet der i 1,5 år og er meget glade for det. Jeg ved at ham vi lejer igennem har en til salg lige nu, som ligger rigtig godt og er i superstand (smagssag) Så du skal være velkommen til at skrive mig, hvis det kunne være interesant. miriamstilling@hotmail.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Hej Tim For det første så hedder det Limhamn;-) men det tog vi faktisk også fejl af i starten. Vi har boet her siden maj 2004 og syntes det er helt fantastisk. Eneste ulempe er at du ender midt i Malmø's største dansker ghetto;-) men det er til at overleve... Priserne er dog ikke de billigste men stadig langt under hvad en lejlighed nær vandet i Danmark ville koste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Hej Tim Jeg kiggede selv i Limhamn men endte i Bo01, som er 5 minutter længere væk fra broen men tættere på byen :-) Det er imidlertid nybyg stort set alt sammen. Det ældste er 3½ år. Der bygges stadig en del i dette område, men er så småt gået igang med den nye etape som er Docken, der ligger endnu tættere byen men har vandudsigt til bege sider. Hvis du vil videre yderligere er du velkommen: mozeni@hotmail.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tim

Hej Alle. Tak for de positive indlæg. Er der nogle af jer der tager toget til København fra Limhamn ? Eller er det helt håbløst rent tidsmæssigt ? Det var nemlig min første ide. Men jeg har tænkt mig at købe en bil uanset hvad så måske merprisen ikke er så stor for ved at køre i bil over frem for tog. Tm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Jeg ved godt alt det der med kollektiv trafik og CO2 udslip og sådan noget.. men vi kører altås i bil. Det tager ca 40 min fra Ön til Rådhuspladsen og det er helt fantastisk. Der går busser fra LImhamn Ön og by til Svågerstorp og centralen så det kan godt lade sig gøre men jeg ved ikke hvor lang tid rejsen tager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tim

Hej. Jeg har nu aftalt at se et par boliger i Limhamn. Men ville gerne lige høre jeg om der er nogle andre områder som jeg også burder tage et kig på når jeg nu er derovre alligevel. Prisklassen skal være max. 1.000.000 svenske. kr. og afgift omkring 3000 kr. 2 værelser ca. 50-60 km2. Mvh Tim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tim

Er det lang eller kort tid kasper.. ??? Jeg skal til hovedbanegården... Hvor lang tid vil det tage. ? Hvor bor du i Limhamn. ? Tim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kasper

Tim: Det tager ca. 45 min fra Linnéskolan i Limhamn til du står på hovedbanegården i Kbh. Ja, jeg syntes 1,5 time til transport er lang tid, specielt når det kan gøres på 40 min. i bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tim

Hej Kasper. 45 min er ikke så meget. Det kan godt gå, helt sikkert. Ja det er lang tid du bruger når du også skal hen og skifte til S-tog. Så for dig er der helt sikket en fordel ved at køre i bil. Hvordan kører det hele ellers, hvor finder jeg en busplan fra Limhamn til stationen. ? Kører bus og tog nu efterhånden som det skal ? Tim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites