Guest peter Anmeld indhold Skrevet December 2, 2004 Jeg har med stor interesse fuldt siden det sidste års tid og er nu fast besluttet på, at nu skal det være, men jeg kommer fra et lille hus og vil godt starte med at leje et hus i eller omkring malmø, så jeg trygt kan parkere bilerne uden at tænke for meget på om de også holder der næste morgen. Er der nogen som har nogle erfaringer med at leje villaer? Med venlig hilsen peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret December 2, 2004 Jeg har med stor interesse fuldt siden det sidste års tid og er nu fast besluttet på, at nu skal det være, men jeg kommer fra et lille hus og vil godt starte med at leje et hus i eller omkring malmø, så jeg trygt kan parkere bilerne uden at tænke for meget på om de også holder der næste morgen. Er der nogen som har nogle erfaringer med at leje villaer? Med venlig hilsen peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret December 2, 2004 Tag først dine fordomme og blend dem sammen med din paranoia, det må da give en god urolig nattesøvn. Derefter kig evt på. www.ellenborgen.se, www.sydsvenskan.se de har en boligsektion med hyresrätt tjek også www.hemnet.se og www.bovision.se. Alle ovenstående steder er "hyresrätt" det magiske ord. Men pas på jeg har hørt at folk i israel kan opsnappe de ting du søger efter på disse sider, det er nok ikke så trygt alligevel.. Giv det dog et år mere peter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret December 2, 2004 Jesper, Tak for hjælpen og jo jeg sover skam fint om natten. Jeg har dog altid følt, at har man en nyere ferrari så ønsker man den også aflåst i en garage og det er ligemeget om det så er i Malmø eller København... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret December 2, 2004 Jantelov - kom nu - eller må Peter godt ha' en Ferrari? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2004 Hej Peter Kig på www.landgren-jonsson.se jeg ved de har et hus til leje i Falsterbo, hvor din bil passer fint ind :-) Skriv evt. til mig på min mail så kan jeg hjlæpe dig lidt på vej hvis det var noget, da jeg er i daglig kontakt med dem. (huset står nederst under object till salu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret December 2, 2004 alp, fint. Afgjort enig mht. ferrari, men i dit oprindelige indlæg nævnte du hverken noget om ferrari eller garage. Blot at "så jeg trygt kan parkere bilerne uden at tænke for meget på om de også holder der næste morgen" P-Huse eller garager er meget benyttet i malmö. Men disse er oftest ikke at finde i parcel/villa områder. En parcel giver ikke i sig selv ekstra sikkerhed til biler. At man får indtrykket af mere tyveri af biler og hærværk på do, i og ved lejlighedsbyggeri hænger sammen med den proportionelle menneskemængde. Kim H, dit indlæg er udelukkende støj, yderligere kommantarer på det besvares ikke af mig. Andre der gør det er medvirkende til samme støjgene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret December 2, 2004 Hva' er det med dig Jesper - er sarkasme og ironi forbeholdt personer, der hedder Jesper. Du sparede da ikke på den slags i dit første svar - vel? Selvfølgelig må Peter ha' sin Ferrari. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret December 3, 2004 Jesper, Jeg er enig i at mit første indlæg måske ikke var så præcist formuleret og let kunne misforstås. Beklager... Med hensyn til parkering vil jeg absolut ikke holde i et p-hus hvor andre også har adgang. En garage i forbindelse med huset er et must. Miriam, Tak for linket. Jeg har haft set det før. Størrelsen er nok lige i underkanten men området virker fint. Nogle som har nogle erfaringer med Falsterbo?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret December 4, 2004 Peter Alp, Når du kommer til Sverige, må du aflægge Ystad et besøg. Her er der et firma, som handler med eksotiske biler - bl.a. har de som regel et par Ferrarier stående. www.autoclassica.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret December 5, 2004 Kim H Tak for linket. De har et godt udvalg af biler. Der skal jeg helt sikkert en tur forbi inden så længe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites