Guest gitte Anmeld indhold Skrevet May 11, 2002 Hmm, hmm... Nu lyder jeg nok lidt dum, men jeg sidder og kikker på denne fine side... Og så er det der bliver skrevet meget om stadrät. Hvad er det egentlig helt precist?? Jeg håber nogen vil svare. På forhånd tak!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest gitte Anmeld indhold Besvaret May 11, 2002 Hmm, hmm... Nu lyder jeg nok lidt dum, men jeg sidder og kikker på denne fine side... Og så er det der bliver skrevet meget om stadrät. Hvad er det egentlig helt precist?? Jeg håber nogen vil svare. På forhånd tak!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2002 Har ikke kunne finde ordet "stadrätt" i debatten, så du mener nok "bostadsrätt".Det er den svenske form for ejerlejlighed.Du finder en nærmere beskrivelse under "bolig". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest gitte Anmeld indhold Besvaret May 11, 2002 Tak for det, Steen !! (: Jeg vil lige kigge lidt nærmere på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites