Jump to content
Guest jan

Leje af bolig

Recommended Posts

Guest jan

Hej alle i dejlige danskere i sverige. Mig og kæresten står i tomt kö hos Malmö kommun. Som det ser ud nu, vil der ikke være nogle grunde før 2005/2006. Da vi netop har været så heldige at modtage et par tvillinger herhjemme, vil vi gerne flytte til Sverige så hurtig som muligt. Dels for at få mere plads, dels for at blive skrevet op til en vuggestue plads. Hvis der derfor er nogle af jer, som inden for nærmest fremtid, skal udleje deres bolig er vi meget intereseret. Enten hus eller lejlighed. Bare at der er 3 værelser eller mere. Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jan

Hej alle i dejlige danskere i sverige. Mig og kæresten står i tomt kö hos Malmö kommun. Som det ser ud nu, vil der ikke være nogle grunde før 2005/2006. Da vi netop har været så heldige at modtage et par tvillinger herhjemme, vil vi gerne flytte til Sverige så hurtig som muligt. Dels for at få mere plads, dels for at blive skrevet op til en vuggestue plads. Hvis der derfor er nogle af jer, som inden for nærmest fremtid, skal udleje deres bolig er vi meget intereseret. Enten hus eller lejlighed. Bare at der er 3 værelser eller mere. Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Hej med dig Jan Hvis i står i Tomt kø så skal i forberede jeg på en lang ventetid. Men det kan jo være nødvendigt hvis i allerede har et bestemt hus i tankerne i vil bygge? Hvis ikek så kan i søge tomter med byggeforslag hos nyhus firmaerne på feks. www.hemnet.se eller www.bovivion.se og søg efter nyproduktion. Grunden til at jeg skriver dette er at jeg har en svensk ven her i skåne, og han har advaret om at tomter er noget man selv finder, da typehusfirmaerne næsten altid får dem der udbydes af kommunerne. Det vil sige at det er sjældent man har held med at få fra kommunen. Alternativt kan i annoncere efter en. Men det kan være at i allerede ved dette her. Held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jan

Hej Carsten. Tak for dit indlæg. Jeg håber dog ikke at din ven har har ret med hensyn til fordelingen af grunde. Hvis jeg kigger på nyproduktioner, er de alle i et prislage som vi ikke kan betale. Vi håber på at bygge et træhus til en rimelig pris. Dog skal vi inden længe tale med en konsulent hos SEB bank, for at finde ud af hvad vi egentlig kan sidde for i Sverige. Jeg regner nemlig ikke med at det er det samme som her i Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

Det gør sig ikke gældende i Trelleborg kommune. Vi bor i Skegrie i Trelleborg kommune, og her bliver der bygget på livet løs. Og det er IKKE af typehusfirmaerne. Kig på www.trelleborg.se der er masser af information.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Hej Jan Hvis du tager nyhusfirmaet som: www.Smaalandavillan.se og vil bygge et nyt hus på ca. svenske 120 Kvm (ca. 130 danske Kvm) så skal du lægge et sted mellem 120.000 og 150.000 skr i udbetaling (min 10%) og derefter kan du sidde for ca 5.000 skr om måneden inklusive lys vand varme, det er da biligt. eller www.lb-hus.se De kører nu med at du kan nøjes med 50.000 skr i udbetaling og for det samme hus sidder du for ca. 6.800 skr om måneden inklusive el, vand varme. Det er en højere standard men det er stadig billigt. Lykke til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jan

Tak til Carsten. vi har faktisk kigget på Smaalandavillaen. Og ja de kan bygge til en god pris. De har bare ingen grunde i malmø området lige nu, men vi holder øje med dem. Håber snart at kunne komme i gang, så vi kan komme over til jer andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Til Jan, tag aktivt fat i dem (evt. via nettet) og sig at de skal henvende sig når de får en grund i Malmø. Det samme kan i gøre med de andre, men smålandsvillan er billig, selv om den ejes af Skanska. Men hvis du vil se alle nye huse så søg www.hemnet.se, skåne, alle kommuner og nederst kan du se "endast nyproducerade objekt" Det kan være at der er andre jeg har overset. lykke til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest beone

Hej Jan. Vi har et dejligt rækkehus i det eftertraktede Skanör, lidt uden for Malmø til udlejning for 2 år. Huset er på 146 m2 fordelt på 6 rum, m/ 2 badeværelser, alt i hårde hvide varer køkken/bad medfølger, Der er en lille have både foran og bag huset. Da huset står tom nu er det med indflytning med det samme. Huslejen er 7.200 danske pr mån + drift. Du kan ringe til os på +46 40161035- dag / +46 734324208 -aften, eller sende en mail på bcymborski@hotmail.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andré

Vi er også skrevet op i Malmø kommune, men udsigterne var lange, så vi valgte at blive skrevet op i kommuner ikke så langt fra malmø, og det har nu vist sig at være en god idé, vi har netop købt en grund i skegrie i Trelleborg for 96.000,- sek. 800kvm2 af kommunen, så nu skal vi igang med at bygge, det bliver så godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andre

Der er flere planer for nybyg i trelleborgkommune, kig på deres hjemmeside under bygge och Bo. Vi blev skrevet op i Januar och fik i september, da der er mange der flader fra på listen, vi var var nr 187 på liste til 25 grunde, så mange er har takket nej tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

Hej Alle Min kæreste og jeg er på jagt efter en lejebolig –hus eller lejlighed er underordnet. Vi bor allerede i Malmø, men ejeren af lejligheden har besluttet sig for at sælge og vi er ikke parate til at købe endnu, da vi godt vil kende Sverige lidt bedre. Vi er pæne og ordentlige mennesker og begge med faste job, mig som daglig leder af den nordiske afdeling for et stort internationalt firma og min kæreste som konference chef. Det vi søger, må gerne være pænt og ordentligt og min 3 værelser, vi har ingen børn men skal bruge plads til kontor. Jeg kan kontaktes på +45 26127053 eller via mail på pnielsen@dane-elec.dk På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

Hej Miriam Tidspunktet er hurtigst muligt, men vi har heller ikke mere travlt end vi har tid at vente på det rigtige. Leje har vi ikke taget stilling til men vel max 7000 dkr. alt efter hvad det er vi finder (o: Tak for dit svar Hilsner Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Peter, Kan udlejeret sælge boligen uden at jeres lejemål følger med? Da jeg boede i Stockholm for et par år siden var der en del kolleger som boede til leje i huse som blev lavet om til andel hvor dem som ikke ville købe havde ret til at blive boende på deres gamle kontrakt. /Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

Hej Søren Nej det kan han sikkert ikke, men han er en af vores gode venner og har brug for at få den solgt og da vi ikke vil købe den er det kun fair at vi finder noget andet, derudover er den alligevel for lille (2V) og vi vil gerne have noget med lidt mere plads. (kontor, gæsteværelse) /Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jan

Til Andre & Lene. Tillykke med jeres grund. For mig virker det som langt væk fra broen. Hvor lang tid tager det egentligt fra skegrie til broen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jane

hejsa vi er et ungt ægtepar med en dreng på 15 mdr som gerne vil flytte til sverige. Vi vil derfor gerne høre om der er nogen her som lejer lejligheder ud eller som kender nogen eller som kender en side på nettet.. de må helst ikke koste mere end 5000 danske kr. Vi kan kontaktes her eller på hansenfamilien2003@hotmail.com eller på tlf 31223982

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

Hej Miriam Måske en idé, men det vil kræve lidt planlægning fra vores side.. kan du ikke ringe til mig på +45 26127053.. På forhånd tak Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Peter Som sagt ved jeg ikke endnu hvornår vi flytter. Så jeg kan kontakte dig når vi kommer lidt tættere på, hvis i ikke har fundet noget endnu. Så kan i se den inden vores ejer når at ann. den igen, så kan i se om det er noget for jer, både pris mæssigt og selve lejligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites