Jump to content
Guest michael

Vil flytte til Malmø

Recommended Posts

Guest michael

Hej med jer. Jeg har kigget lidt rundt på den her side, men kan ikke rigtig finde de svar jeg gerne vil have Jeg vil flytte til Malmø Lejlighed : Hvor søger jeg bedst lejlighed og hvor for jeg hurtigst en ? Bil: Hvad med forsikring, hvem er billigst ( BWM 318 fra 1994) Er det bedst som dansker og købe kontant eller på kredit ? Og til sidst, er det skatten, jeg kan ikke helt finde ud af det, jeg arbejder i kbh og skal frem og tilbage hver dag i bil ( er det noget man kan trække fra) jeg høre noget om 25 % og 32 % i skat, men hvad er bedst, jeg har en datter jeg skal betale til i DK. Håber i rare folk kan hjælpe mig lidt her. P.S er der et sted hvor i evt mødes nu hvor der er så mange fra DK i Malmø :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michael

Hej med jer. Jeg har kigget lidt rundt på den her side, men kan ikke rigtig finde de svar jeg gerne vil have Jeg vil flytte til Malmø Lejlighed : Hvor søger jeg bedst lejlighed og hvor for jeg hurtigst en ? Bil: Hvad med forsikring, hvem er billigst ( BWM 318 fra 1994) Er det bedst som dansker og købe kontant eller på kredit ? Og til sidst, er det skatten, jeg kan ikke helt finde ud af det, jeg arbejder i kbh og skal frem og tilbage hver dag i bil ( er det noget man kan trække fra) jeg høre noget om 25 % og 32 % i skat, men hvad er bedst, jeg har en datter jeg skal betale til i DK. Håber i rare folk kan hjælpe mig lidt her. P.S er der et sted hvor i evt mødes nu hvor der er så mange fra DK i Malmø :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest lars

Lejlighed> Leje-lejlighed eller købe? Hvis du søger til købe prøv www.hemnet.se og www.bovision.se Bil> Du er nødt til at shoppe rundt mellem de forskellige selskaber. Men en 318 fra 94 kan næppe koste en formue. Det smarteste er vel at købe kontant, hvis du har pengene. Vi har valgt at købe en gård financiereret af vores bank i Danmark. Bil køber vi kontant ud af det provenu vi får fra salg af det vi bor I her i Danmark i dag. Skat> Du skal betale skat til Danmark når du har dit arbejde her. Du har tilsvarende samme fradrag som andre danske lønmodtagere, herunder befordringsfradrag. Hvis du kører over har du yderligere 50 kr per passage i fradrag for at køre over Øresundsbroen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michael

Hej.. Det er kun leje, for jeg ved ikke helt om det er noget for mig at bo derover. Jeg kan godt se at jeg bare skulle lede lidt, så finder jeg svar på det helt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest aj

Hej Michael, En del af os har fået en rigtig god pris på bilforsikring gennem Salusansvar. Der findes en tråd, som linker til de forskellige selskaber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites