Guest andré Anmeld indhold Skrevet July 28, 2004 Tilgiv dette muligvis imbecile spørgsmål, men jeg har ikke fundet noget ved søgning, derfor: Hvad betyder "biarea" i forbindelse med en hus-annonce? "Boarea" har jeg gennemskuet, men "biarea" står lige nedenunder. Tak på forhånd! Venligste hilsner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest andré Anmeld indhold Besvaret July 28, 2004 Tilgiv dette muligvis imbecile spørgsmål, men jeg har ikke fundet noget ved søgning, derfor: Hvad betyder "biarea" i forbindelse med en hus-annonce? "Boarea" har jeg gennemskuet, men "biarea" står lige nedenunder. Tak på forhånd! Venligste hilsner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2004 Hej André, jeg mener, det er f.eks. udhus, gæstehytte eller lignende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest andré Anmeld indhold Besvaret July 28, 2004 Hej igen Ulmus, Tak for hjælpen - jeg havde aldrig lagt mærke til udtrykket før. Hav det godt, mine venligste hilsner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2004 Jeg kiggede også på hus for et stykke tid siden, også med 8m² biarea ... det var et cykelskur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lars Anmeld indhold Besvaret July 29, 2004 Hehe.. Ja - det er vist ALT som ikke er beboelse... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites