Guest tina Anmeld indhold Skrevet July 21, 2004 Grundet 12 mdr. "udstationering" i Aalborg, ønsker jeg at fremleje min bostad i Kirseberg. Lejligheden ligger i en HSB forening med tilhørende goder såsom gratis vaskeri og bastu. Bostaden er beliggende på Sperlingsgatan, 60 m2, 2 værelser, mindre altan. Mindre badeværelse med brus, ingen badekar desværre. Lejligheden har grønt areal på én side og er derfor ugeneret. Der er mulighed for Bo-lina opkobling. Tæt ved indkøbsmulighed, park, offentlig transport (3-4 busser)og ved ringvejen. Der er ikke parkeringskælder eller lign. men gratis parkering på vej langs bebyggelsen. Dato for overtagelse kan aftales. Husleje incl. varme 3200 skr. Derudover skal der påregnes udgifter til el, evt. bredbånd samt forsikring. Hvis interesse, kontakt +45 2630 3101 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tina Anmeld indhold Besvaret July 21, 2004 Grundet 12 mdr. "udstationering" i Aalborg, ønsker jeg at fremleje min bostad i Kirseberg. Lejligheden ligger i en HSB forening med tilhørende goder såsom gratis vaskeri og bastu. Bostaden er beliggende på Sperlingsgatan, 60 m2, 2 værelser, mindre altan. Mindre badeværelse med brus, ingen badekar desværre. Lejligheden har grønt areal på én side og er derfor ugeneret. Der er mulighed for Bo-lina opkobling. Tæt ved indkøbsmulighed, park, offentlig transport (3-4 busser)og ved ringvejen. Der er ikke parkeringskælder eller lign. men gratis parkering på vej langs bebyggelsen. Dato for overtagelse kan aftales. Husleje incl. varme 3200 skr. Derudover skal der påregnes udgifter til el, evt. bredbånd samt forsikring. Hvis interesse, kontakt +45 2630 3101 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hill Anmeld indhold Besvaret July 21, 2004 Var det nemt at få bestyrelsens godkendelse? Bare nysgerrig eftersom jeg selv bor i en HSB'er og overvejer det samme (altså iike at flytte til Ålborg, men at fremleje) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ditte Anmeld indhold Besvaret July 24, 2004 Hej tina Min kæreste og jeg leder netop efter en lejlighed i sverige. men den skal ligge tæt ved stationen da vi studere og arbejder i danmark. vores egen lejligehed er netop til salg og regner med at den bliver solgt nu her efter d. 28/7 når folk skal starte på studie... så vi ville meget gerne høre mere om din lejlighed hvis den stadig er ledeig. vi ved ikke så meget om området og hvor det ligger så hvis du måske kunne beskrive det lidt næremere. mvh. ditte jensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ditte Anmeld indhold Besvaret July 24, 2004 Ups ...!!! Det er en lejlighed i malmö vi leder efter.. det er ikke lige sådan når geografien ikke er på plads men hvis der er nogle andre som skal leje deres lejlighed ud er vi meget interesseret ditte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret July 24, 2004 Øhh ditte, den ligger i malmø;) kirseberg er i del af malmø ligesom frederiksberg er, i kbh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ditte Anmeld indhold Besvaret July 24, 2004 Øh ja det blev vvi lige klar over tror bare også vi fandt noget der hed det nær stockholm da vi søgte på krak...hmm. man bliver klogere... men er det et godt sted at bo??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret July 24, 2004 Tina's lejlighed ligger ca. 10 min. fra stationen. Søg ikke svenske adresser på krak: http://www.gulasidorna.se/query?what=amap&mop=&mapstate=〈=&streetname=sperli ngsgatan&streetnumber=&city=Malm%F6 Lejligheden ligger fint nok, var engang med til at flytte derud for nogle venner. Ikke så meget trafik, dog går bussen ca. 35 meter derfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ditte Anmeld indhold Besvaret July 24, 2004 tak for informationerne.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tina Anmeld indhold Besvaret July 28, 2004 Kan se, at i har haft gang i geografien mens jeg har været ude af forum.. Tak for hjælpen Vincent. Du kender jo området og har set min lejlighed. Tak for interessen alle sammen og jeg kan med glæde sige, at den nu er blevet udlejet. Held og lykke/ god fornøjelse til alle jer der stadig leder, ked af, at jeg ikke kunne hjælpe jer alle. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites