Guest velocity Anmeld indhold Skrevet July 19, 2004 Sidder lige her og skal meget snart til at tage en vigtig beslutning, dertil har jeg brug for at vide hvad det ca koster af vand i en lejlighed med badekar. Og hvad priserne på internet forbindelser koster i Malmø eller hvor jeg kan undersøge priserne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest velocity Anmeld indhold Besvaret July 19, 2004 Sidder lige her og skal meget snart til at tage en vigtig beslutning, dertil har jeg brug for at vide hvad det ca koster af vand i en lejlighed med badekar. Og hvad priserne på internet forbindelser koster i Malmø eller hvor jeg kan undersøge priserne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret July 19, 2004 øhh, det er ligesom med i den afgift du betaler!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret July 19, 2004 Vand er indregnet i din månedlige avgift til foreningen. Internet...tja, der er Sverige jo, ofte, et slaraffenland. Måske har din kommende forening allerede beboer-bredbånd hos Bolina eller måske ComHem. Ellers er det bare at bestille ADSL hos eks. Bostream: http://www.bostream.com/controller.php?action=private Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hill Anmeld indhold Besvaret July 20, 2004 Billig IP telefoni http://www.digisip.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret July 20, 2004 Alternativ IP-telefoni: http://www.redspot.dk/ Jeg har bestilt det, og vender selvf. tilbage når jeg har gjort mine erfaringer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hill Anmeld indhold Besvaret July 21, 2004 ser frem til at høre om dine erfaringer ingen problemer med at bo sverige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret July 21, 2004 Bob: Umiddelbart ikke...bestillingen er gået fint igennem. Og nummeret følger hardwaren, så du kan tage dit nummer med til Timbuktu, forudsat der er Internet. Du flytter simpelthen bare dit nummer med hen hvor du nu engang er... Damn smart. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest velocity Anmeld indhold Besvaret July 22, 2004 Jeg var ikke klar over at de forkortede vand med VA. derudover har jeg fundet ud af at com--hem er inkl. i afgiften, jeg har skrevet under efter besigtigelsesmanden havde været der og flytter ind på Ostervangsgatan den 1. Oktober Tusind tak for hjælpen herinde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret July 22, 2004 Okaj...lækkert at ComHem er inkl. Så må vi se hvor meget hastighed du kan få ud af stikket...mener ikke ComHem´s fastighets-internet er den hurtigste kniv i blenderen. Men..lad os nu se når du får det plug´et i. Og velkommen til Sverige, Velo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kikkomania Anmeld indhold Besvaret July 24, 2004 Hej Velocity I min forening er der lagt com hem ind. Dette kan jeg dog ikke bruge til noget (512/512kbit) Så jeg kører 8mbit for 440 sek pr mdr. (telia) P.S. Vand varme er med i din mdr. afgift til foreningen /Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites