Guest jesper Anmeld indhold Skrevet June 8, 2004 Jeg søger en lejlighed eller et rækkehus i Malmö og omegn. Min. 3 værelser, 70 kvm, garage, mulighed for bredbånd. Max pris 550.000 sek. og max 4.000 sek. i husleje. Har du en lejlighed til leje, der opfylder ovenstående krav - blot med den forskel at huslejen kan være max. 5.500 sek. er jeg også interesseret. Overtagelse hurtigst muligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret June 8, 2004 Jeg søger en lejlighed eller et rækkehus i Malmö og omegn. Min. 3 værelser, 70 kvm, garage, mulighed for bredbånd. Max pris 550.000 sek. og max 4.000 sek. i husleje. Har du en lejlighed til leje, der opfylder ovenstående krav - blot med den forskel at huslejen kan være max. 5.500 sek. er jeg også interesseret. Overtagelse hurtigst muligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jack Anmeld indhold Besvaret June 9, 2004 Hej Jesper ! Hvor lang tid drejer det sig om ? Jeg har en lejlighed til leje men kun i vinter perioden møbleret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret June 9, 2004 Hej Jack. Har sendt dig en mail. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2004 Hej Jesper. Jeg har en lejlighed til salg, den står tom. send mig en mail på: nikolaj_vincent(snabel-a)hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites