Guest mikkel Anmeld indhold Skrevet May 31, 2004 Hejsa allesammen :-) Ja så blev det min tur til at flytte mod det svenske... Jeg har igår købt en lækker lejlighed på Sveagatan 103C i Limhamn og nu er jeg jo lidt nysgerrig for at høre om der er nogle af jer herinde fra der bor i nærheden??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mikkel Anmeld indhold Besvaret May 31, 2004 Hejsa allesammen :-) Ja så blev det min tur til at flytte mod det svenske... Jeg har igår købt en lækker lejlighed på Sveagatan 103C i Limhamn og nu er jeg jo lidt nysgerrig for at høre om der er nogle af jer herinde fra der bor i nærheden??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 10, 2004 Hej Mikkel, Bedre sent end aldrig. Jeg bor ude på Ön så vi er ihvertfald ikke langt fra hinanden Håber du falder godt til her... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2004 Hej Mikkel Vi bor i en side gade til Sveagaten, mere præsist Älggatan, så velkommen til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kasper Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Hej Jeg bor på Storabackegatan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mikkel Anmeld indhold Besvaret June 14, 2004 Ok, dejligt at jeg ikke er helt alene så :-) Håber vi ses... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2004 Du skal da være så velkommen til en kop et eller andet :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 15, 2004 Miriam ... Jeg vil meget gerne have en kop et eller andet Bor på Ön, men nu mest så vi kan tale BMW og udveksle erfaringer og tips i det svenske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mikkel Anmeld indhold Besvaret June 16, 2004 Jeg har lige været inde og lure på din hjemmeside, Martin :-) Kan se at vi har flere ting til fælles - jeg har også Bmw 330ci :-) Og så var det altså mig der blev inviteret på en kop et eller andet og ikke dig, Martin. he he he Ej spøg til side - håber vi ses allesammen!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 16, 2004 Skøn bil Man skal jo prøve ik'? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mikkel Anmeld indhold Besvaret June 16, 2004 He he, ja gu skal man da prøve :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2004 Jamen i skal da være så velkomne begge to, med den smag i har for biler, kan det da kun gå godt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mikkel Anmeld indhold Besvaret June 17, 2004 Jamen så tillader jeg mig at takke mange gange på Martins og mine vejne. Kan se andre steder herinde at du har styr på Bmw´er, Miriam - skal du ikke købe en M5´er??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret June 17, 2004 Hvad skal Miriam med endnu en M5'er ???? ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mikkel Anmeld indhold Besvaret June 17, 2004 Nå for søren, jeg vidste ikke at hun allerede havde én... Men du skal da også være velkommen til at købe den, Palle :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2004 Hvad er det for en du har Mikkel, ku være jeg havde en køber til dig ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 17, 2004 Hov hov... Nu skal vi jo ikke glemme den der kop et eller andet vi er blevet LOVET!!!! Ikke alt det der emne-skiften! hihi Der skal vi jo også have noget at tale om ik? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kasper Anmeld indhold Besvaret June 17, 2004 tsk tsk. går ikke med alle de bimmerer i kvarteret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mikkel Anmeld indhold Besvaret June 18, 2004 Du siger sgu noget, Martin :-) Det er heller ikke 100% at den skal sælges lige med det første. Såå når vi får vores kop et eller andet så skal du nok høre meget mere om det, Miriam.... Har du forresten noget forstand/erfaring med 330cd? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret June 18, 2004 ...forsamlinger...ghetto-dannelse...store biler...primært Bimmere. ...nogen der kan høre den lille klokke!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret June 18, 2004 Gettodannelser? ja der tegner sig et billede, men Skåningene kan vældig godt lide Danskere så det er vel ikke noget problem. Men når jeg går i Malmø, så forbavses jeg af at der er så mange der taler dansk, det er næsten som at være i Danmark. Blot en lille hilsen her fra det Nordlige Lund, med mennesker fra over 150 lande repressenteret, det er da multikulturelt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 18, 2004 Haha Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 18, 2004 Ud over det Miriam (og Mikkel ) så mente jeg faktisk det jeg skrev med hensyn til at jeg gerne ville tale med dig. Jeg har nemlig været inde på RaceTech sitet og vil gerne vide hvad jeg skal gøre ved min 330'er mht. styling og tuning. Kan se, ud fra siden at dømme, at du er den helt rette at tale med om den slags Så kan du ikke melde ud med en aften eller en lørdag eftermiddag jeg kan kigge forbi? Evt. pr. mail: trin@trin.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mikkel Anmeld indhold Besvaret June 18, 2004 Min 330´er kunne også godt trænge til en tur så du må gerne smide mig med på en cc, Miriam!!! mikkel@olsen.as Mht. styling Martin, så har jeg ligesom dig også M-sportspakke II og efter min mening så er det fælge vi skal gå efter.... Jeg overvejer på det kraftigste at købe 19" M3 evolution. Har du set dem? - de holder hele vejen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2004 Jamen så må vi da hellere finde en dag !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites