Jump to content
Guest mikkel

Hvem kommer jeg til at bo i nærheden af?

Recommended Posts

Guest mikkel

Hejsa allesammen :-) Ja så blev det min tur til at flytte mod det svenske... Jeg har igår købt en lækker lejlighed på Sveagatan 103C i Limhamn og nu er jeg jo lidt nysgerrig for at høre om der er nogle af jer herinde fra der bor i nærheden???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest mikkel

Hejsa allesammen :-) Ja så blev det min tur til at flytte mod det svenske... Jeg har igår købt en lækker lejlighed på Sveagatan 103C i Limhamn og nu er jeg jo lidt nysgerrig for at høre om der er nogle af jer herinde fra der bor i nærheden???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hej Mikkel, Bedre sent end aldrig. Jeg bor ude på Ön så vi er ihvertfald ikke langt fra hinanden happy.gif Håber du falder godt til her...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Miriam ... Jeg vil meget gerne have en kop et eller andet happy.gif Bor på Ön, men nu mest så vi kan tale BMW og udveksle erfaringer og tips i det svenske happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest mikkel

Jeg har lige været inde og lure på din hjemmeside, Martin :-) Kan se at vi har flere ting til fælles - jeg har også Bmw 330ci :-) Og så var det altså mig der blev inviteret på en kop et eller andet og ikke dig, Martin. he he he Ej spøg til side - håber vi ses allesammen!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest mikkel

Jamen så tillader jeg mig at takke mange gange på Martins og mine vejne. Kan se andre steder herinde at du har styr på Bmw´er, Miriam - skal du ikke købe en M5´er???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest mikkel

Nå for søren, jeg vidste ikke at hun allerede havde én... Men du skal da også være velkommen til at købe den, Palle :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hov hov... Nu skal vi jo ikke glemme den der kop et eller andet vi er blevet LOVET!!!! Ikke alt det der emne-skiften! hihi Der skal vi jo også have noget at tale om ik? happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest mikkel

Du siger sgu noget, Martin :-) Det er heller ikke 100% at den skal sælges lige med det første. Såå når vi får vores kop et eller andet så skal du nok høre meget mere om det, Miriam.... Har du forresten noget forstand/erfaring med 330cd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

...forsamlinger...ghetto-dannelse...store biler...primært Bimmere. ...nogen der kan høre den lille klokke!? rofl.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Gettodannelser? ja der tegner sig et billede, men Skåningene kan vældig godt lide Danskere så det er vel ikke noget problem. Men når jeg går i Malmø, så forbavses jeg af at der er så mange der taler dansk, det er næsten som at være i Danmark. Blot en lille hilsen her fra det Nordlige Lund, med mennesker fra over 150 lande repressenteret, det er da multikulturelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Ud over det Miriam (og Mikkel happy.gif) så mente jeg faktisk det jeg skrev med hensyn til at jeg gerne ville tale med dig. Jeg har nemlig været inde på RaceTech sitet og vil gerne vide hvad jeg skal gøre ved min 330'er mht. styling og tuning. Kan se, ud fra siden at dømme, at du er den helt rette at tale med om den slags happy.gif Så kan du ikke melde ud med en aften eller en lørdag eftermiddag jeg kan kigge forbi? Evt. pr. mail: trin@trin.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest mikkel

Min 330´er kunne også godt trænge til en tur så du må gerne smide mig med på en cc, Miriam!!! mikkel@olsen.as Mht. styling Martin, så har jeg ligesom dig også M-sportspakke II og efter min mening så er det fælge vi skal gå efter.... Jeg overvejer på det kraftigste at købe 19" M3 evolution. Har du set dem? - de holder hele vejen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites