Guest zeni Anmeld indhold Skrevet May 25, 2004 Hej alle Er der nogle som kender en VVS mand, der kan opfylde følgende to krav: 1) Udføre arbejde til en fornuftig pris 2) Komme hurtigere end 4-6 uger. Jeg har snart været hele den gule telefonbog rundt, men de kan alle først om 4-6 uger. Det var vist den branche jeg skulle have været i! pft Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret May 25, 2004 Hej alle Er der nogle som kender en VVS mand, der kan opfylde følgende to krav: 1) Udføre arbejde til en fornuftig pris 2) Komme hurtigere end 4-6 uger. Jeg har snart været hele den gule telefonbog rundt, men de kan alle først om 4-6 uger. Det var vist den branche jeg skulle have været i! pft Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2004 Hej Morten, ville nok være en idé at skrive hvor du bor? Du kunne evt. ringe på hos din nabo, og høre ham, om han kendte en der kendte en? tror osse sort arbejde er udbredt herovre :-) Så kommer de nok lidt før 4 uger, tror jeg Jeg ventede 1 uge på vvs mand, her i Helsingborg, og de snakkede sort arbejde de 2 folk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret May 26, 2004 Hej Fisker Super ide, hvis man er tilhænger af sort arbejde, men så er der lige et problem med garantien!, så de penge kan være dumt sparet. De fleste vvs-folk bevæger sig rundt i hele Skåne, så derfor skrev jeg ikke, at jeg bor i Malmö. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites