Jump to content
Guest nikolaj

3V bostadrätt til salg.

Recommended Posts

Guest jesper

Vince: Der kommer forhåbentlig billeder på også!? Jeg ved fra mig selv, da jeg søgte lejlighed herovre, at de annoncer der ikke indeholdt yderligere billeder sorterede jeg fra på under et splitsekund! Ét billede siger mere end tusind ord. Forestil dig så hvad 15 billeder af din lejlighed vil sige til folk der ser annoncen - og fremme salget af din hacienda happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Gio....hehehe, måske billeder netop ikke fremmer salget ?? ;o) Sorry, vince :o) Men, du har ret... annoncer uden billed sælger ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Er lige kommet tilbage fra en uge i det mørke Jylland. Den sidste uge dog i Skagen. Jeg vil kontakte mægleren straks for at få billeder på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Hej Ulmus! Jeg KAN altså ikke lade være, har forsøgt i 5 sekunder nu, men her kommer det: Hvordan har du kunne vente en uge med at spørge Vince, når hans indlæg kun er et døgn gammelt?? :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

jaja ... hvorherretilhest .... Hvis 1 uge = 2 uger. Ulmus, jeg vidste ikke at dit biologiske ur tikkede så hurtigt. Jeg var tilbage i lørdags, og der er da så vidt jeg ved ikke gået 1 uge endnu? ... men du har måske tænkt over det jeg skrev lige fra i mandags? - altså før jeg selv vidste jeg ville skrive det?? happy.gif Summa summarum : Fej for ejen dør. Man skal ikke kaste med sten hvis man selv bor i glashus. Ti høns i haven er bedre en 7½ i hånden ... Fyld selv resten ud ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt ord igen - det må selvfølgelig være fordi jeg FØLER, at jeg er brændt inde med spørgsmålet i mange dage. ØVØVØV - jeg SKULLE altså have ladet være, men som allerede nævnt: DET VILLE UD ;O)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dansken

Men Vincent, vi fik aldrig svaret på det store spørgsmål: "Hvordan kan man tilbringe 1 uge i det mørke Jylland - heraf den sidste uge i Skagen??? ;o))"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fejl!?...jo, bestemt! Men det er bare rart også at få lov at drille andre engang imellem ;o) Skulle du ikke til at starte noget op selv, egentlig? (off-topic i den hér tråd, i know...men det kan vel gøres kort *s*)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites