Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret August 7, 2004 Så er den kommet på hemnet... http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid= 2790978&service=hemnettogp&caller=main&area=13&kommun=157 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 7, 2004 Vince: Der kommer forhåbentlig billeder på også!? Jeg ved fra mig selv, da jeg søgte lejlighed herovre, at de annoncer der ikke indeholdt yderligere billeder sorterede jeg fra på under et splitsekund! Ét billede siger mere end tusind ord. Forestil dig så hvad 15 billeder af din lejlighed vil sige til folk der ser annoncen - og fremme salget af din hacienda Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret August 7, 2004 Gio....hehehe, måske billeder netop ikke fremmer salget ?? ;o) Sorry, vince :o) Men, du har ret... annoncer uden billed sælger ikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 7, 2004 Hvad ved jeg...hehe...jeg nåede aldrig at se El Hacienda Del Vincent. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret August 21, 2004 Er lige kommet tilbage fra en uge i det mørke Jylland. Den sidste uge dog i Skagen. Jeg vil kontakte mægleren straks for at få billeder på nettet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 22, 2004 Er Skagen nu blevet en selvstændig enklave deroppe!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Nej, men der var mere sol dér end i resten af Jylland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Hej Vincent! Jeg KAN altså ikke lade være, har forsøgt i en uge nu, men her kommer det: Hvordan kan man tilbringe 1 uge i det mørke Jylland - heraf den sidste uge i Skagen??? ;o)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Hej Ulmus! Jeg KAN altså ikke lade være, har forsøgt i 5 sekunder nu, men her kommer det: Hvordan har du kunne vente en uge med at spørge Vince, når hans indlæg kun er et døgn gammelt?? :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 jaja ... hvorherretilhest .... Hvis 1 uge = 2 uger. Ulmus, jeg vidste ikke at dit biologiske ur tikkede så hurtigt. Jeg var tilbage i lørdags, og der er da så vidt jeg ved ikke gået 1 uge endnu? ... men du har måske tænkt over det jeg skrev lige fra i mandags? - altså før jeg selv vidste jeg ville skrive det?? Summa summarum : Fej for ejen dør. Man skal ikke kaste med sten hvis man selv bor i glashus. Ti høns i haven er bedre en 7½ i hånden ... Fyld selv resten ud ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Godt ord igen - det må selvfølgelig være fordi jeg FØLER, at jeg er brændt inde med spørgsmålet i mange dage. ØVØVØV - jeg SKULLE altså have ladet være, men som allerede nævnt: DET VILLE UD ;O) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dansken Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Men Vincent, vi fik aldrig svaret på det store spørgsmål: "Hvordan kan man tilbringe 1 uge i det mørke Jylland - heraf den sidste uge i Skagen??? ;o))" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Dansken ... JO ... HVIS 1 uge = 2 uger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Og skynd jer så at købe min lejlighed. ... der er kommet billeder på nu ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Var det revisor du sagde du var!?..skræmmende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Gio, jeg går så helt automatisk ud fra at du aldrig har lavet nogle fejl? Og tilføjelse, arbejdsløs ferierende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Fejl!?...jo, bestemt! Men det er bare rart også at få lov at drille andre engang imellem ;o) Skulle du ikke til at starte noget op selv, egentlig? (off-topic i den hér tråd, i know...men det kan vel gøres kort *s*) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites