Guest anne Anmeld indhold Skrevet February 26, 2004 Da min kæreste og jeg skal flytte tilbage til Købehavn, har vi derfor en 3V vi gerne vil udleje. Lejligheden er 91m2 og ligger meget centralt med kun 8min i bus til Centralen. Der er stort spisekøkken, kæmpe badeværelse m. karbad, stor stue på 21m2 m. tilhørende altan samt 2 rum á 12 m2. Lejligheden bliver udlejet af FÖRVALTNINGS AB BOSTADEN og de vælger blandt de interesserede, hvem der får lejligheden. Vi kan tilbyde en fremvisning. Vi har en 10Mbit hos Bostream, som der er mulighed for at overtage. Den koster 399 sek/mdr og overtagelsen koster 1499 sek. Lejen er 6824 sek/mdr og det er incl. kabeltv, vand, varme og vask. Hvis I er interesserede, så skriv på følgende mail for fremvisning: anne@marajade.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anne Anmeld indhold Besvaret February 26, 2004 Da min kæreste og jeg skal flytte tilbage til Købehavn, har vi derfor en 3V vi gerne vil udleje. Lejligheden er 91m2 og ligger meget centralt med kun 8min i bus til Centralen. Der er stort spisekøkken, kæmpe badeværelse m. karbad, stor stue på 21m2 m. tilhørende altan samt 2 rum á 12 m2. Lejligheden bliver udlejet af FÖRVALTNINGS AB BOSTADEN og de vælger blandt de interesserede, hvem der får lejligheden. Vi kan tilbyde en fremvisning. Vi har en 10Mbit hos Bostream, som der er mulighed for at overtage. Den koster 399 sek/mdr og overtagelsen koster 1499 sek. Lejen er 6824 sek/mdr og det er incl. kabeltv, vand, varme og vask. Hvis I er interesserede, så skriv på følgende mail for fremvisning: anne@marajade.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2004 Har sendt dig en mail Anne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites