Guest beranac Anmeld indhold Besvaret May 12, 2004 Jamen, velkommen tilbage til Kbh., Vincent. Du flytter lige ind i min baghave Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret May 14, 2004 Beranac: Oko! ... kraklink? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest beranac Anmeld indhold Besvaret May 16, 2004 http://www.krak.dk/scripts/kort/krakdk_kortvisning.asp?kk=1253726318&vnr=114620& hnr=&pnr=2500&vejdata=dk_veje ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2004 Heh ... der er dér jeg går hen søndag morgen Forresten er min lejlighed stadig til salg - hvis der er nogen der er interesseret. Der ser ud til at køber bliver afvist af finansieringsinstitutterne pga. for lidt rådighedsbeløb. Selvom det angives at der skal laves budget tager man åbenbart ikke højde for det (budgettet viste 5.000 i overskud efter boliglån). Nåh ... på den igen *G* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
daltoft 0 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2004 Jeg ville også lige smide en linie eller to over hvorfor jeg flyttede over : Det var mest det økonomiske i det, jeg er født og opvokset på Østerbro så jeg ved hvad priserne ligger på i KBH, og var ikke villig som 22 årig at sætte mig i gæld til millioner for at få en ussel lille lejlighed, og uden bil af nogen slags.... Udover det er jeg blevet arbejdsløs efter jeg flyttede over til Malmö (januar), ville ikke engang tænke på hvor fucked jeg ville ha været i KBH som arbejdsløs, indtil videre har jeg overlevet men er ved at løbe tør for penge, så det bliver spændende at se hvad der så skal ske. Flyttede desuden over med min tvillinge bror, som er i samme situation som mig i øjeblikket.... I kan se min bil her : http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6828 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2004 Salgskontrakt er nu underskrevet og køber er godkendt af foreningen... Overdragelsen sker d. 29/11 2004. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2004 Til lykke, Vincent, og god vind fremover. Håber ikke du svigter os helt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2004 Tillykke Vince...det holdt også hårdt. Fik du den solgt igennem Cronborg, eller skiftede du mægler? Og fik du en ok pris for den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2004 Jeg fik solgt den gennem Cronborg, men det er ikke et firma jeg kan give mine anbefalinger. Deres mæglere siger kort sagt én ting og gør noget andet. Ved aftale om salget fik jeg at vide at salæret ville blive 3-4% max, hvorefter de sendte kontrakt på 25.000 fast pris (svarede ved underskrivelsen af kontrakten til lidt over 5%). Gentagne gange har jeg bedt dem gøre administrative ting vedrørende overdragelsen, som jeg får at vide at "det skal jo også lige gøres". Det seneste har været flytning af el-abonnementet hvor jeg bad dem kontakte Sydkraft for at få aflæst målere og får så smidt i hovedet at jeg skal kontakte sydkraft for at få aflæst målere og skifte abonnement ugen efter (mægleren gav mig indtryk af at jeg vist havde glemt noget). Der har også været misforståelse mht. overdragelsesrengøring af lejligheden. Jeg bad dem tage sig af det og tillægge prisen for rengøringen salæret. Dette var til min overraskelse heller ikke udført 2 uger efter da hun spurgte mig om jeg havde gjort rent i forbindelse med overdragelsen. Så har der selvfølgelig været den tvivlsomme annoncering (dårlige billeder, dårlig beskrivelse af lejligheden mv). Generelt kan jeg derfor som sælger IKKE give Cronborg.se min anbefaling - overhovedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2004 Jeg købte i sin tid min lejlighed igennem Cronborg. Og det var en ok oplevelse uden de store hurdles. Men jeg er enig i at deres beskrivelse på din lejlighed, samt billeder, var noget *øv*. Jeg valgte også Cronborg fra da jeg skulle sælge igen. Istedet tog jeg Bjurfors...som jeg nu får at se om de kan leve op til hvad de lover. Lejligheden blev dog solgt på to dage efter annoncering i Sydsvenskan - og overdragelse er 1/12. Jeg glæder mig...men er, selvsagt, også lidt nervøs. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites