zaphyr 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2010 Aløj, Preem har en god vask ude ved Oljahamnen ! 10,-/polet - OG i modsætningen til Svågertorp, så er vandet varmt, rent, børsterne forholdsvis nye - og så er der én af båsene som har undervogns skyl også... Mvh Alex Tak for tips Alex, men om man SKAL bruge de børster, så er det ikke aktuelt for mig desværre. Jeg kan gerne bruge en polet på børsten, og så ikke bruge den, men heller min egen vaskehandske....men jeg ved ikke om det går. Kan jo faktisk bare spørge, de taber jo ingen penge på det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2010 Tak for tips Alex, men om man SKAL bruge de børster, så er det ikke aktuelt for mig desværre. Jeg kan gerne bruge en polet på børsten, og så ikke bruge den, men heller min egen vaskehandske....men jeg ved ikke om det går. Kan jo faktisk bare spørge, de taber jo ingen penge på det... Tiden er jo en faktor - og med egen spand og børste måles tiden ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2010 Aløj, Preem har en god vask ude ved Oljahamnen ! 10,-/polet - OG i modsætningen til Svågertorp, så er vandet varmt, rent, børsterne forholdsvis nye - og så er der én af båsene som har undervogns skyl også... Mvh Alex Er det denne Preem station: Hanögatan ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zaphyr 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2010 Tiden er jo en faktor - og med egen spand og børste måles tiden ikke... Nåja, det tænkte jeg ikke på. Men, man kan jo bruge lang tid også om man bruger børsten. Man bruger bare flere poletter :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Leder også efter en god GDS - og lidt info om hvornår køen er kortere end andre tider hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Auxois 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2010 Leder også efter en god GDS - og lidt info om hvornår køen er kortere end andre tider hehe. GDS-vask kan ALTID bedst betale sig om aftenen, særligt med henblik på antallet af "besøgende" samt antallet af insekter man møder efter endt vask :-) Jeg benytter selv Turtlewax's Car Wash i Svågertorp og Preem i Oliehamnen. Har i øvrigt lige været samtlige indlæg i tråden igennem, og er lidt overrasket over, at folk ikke har nævnt GDS-vasken på dét, der tidligere var Texaco på Roskildevej i Rødovre (som vist er en Shell nu?) og så Shell i Tåstrup, der er indendørs med to pladser. Dem brugte jeg sev flittigt i 2005 og 2006, og af hvad jeg ved, så er specielt Shell i Tåstrup ret kendt for GDS-vasken :-) Hvordan det forholder sig i Jylland ved jeg dog ikke, men ja, man kan godt undre sig over, at GDS-vask ikke er mere udbredt i DK kontra Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ahmad.dk 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2010 Hvis man vil bruge 150SEK på en vask så er der bilværksteder som også sælger dæk og fælger (3 stks) på volframsgatan som gøre det for dig. ( indvendigt også) Man kan godt nøjes med at få den vasket udvendigt kun, jeg ved ikke hvad det koster for jeg vasker den altid ind og udv. Du afleverer bare din bil og så går de igang med at vaske den manuelt med svampe, og håndtørrer den bagefter med specielt skind klud. og så er den som ny, ingen ridser fra børster eller noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2010 Hvis man vil bruge 150SEK på en vask så er der bilværksteder som også sælger dæk og fælger (3 stks) på volframsgatan som gøre det for dig. ( indvendigt også) Man kan godt nøjes med at få den vasket udvendigt kun, jeg ved ikke hvad det koster for jeg vasker den altid ind og udv. Du afleverer bare din bil og så går de igang med at vaske den manuelt med svampe, og håndtørrer den bagefter med specielt skind klud. og så er den som ny, ingen ridser fra børster eller noget. 150SEK? det lyder da godt nok billigt, kan det anbefales? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ahmad.dk 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 150SEK? det lyder da godt nok billigt, kan det anbefales? Ja helt sikkert, Jeg vasker kun der. Du får en "ny" bil hver gang. Som jeg skrev det er håndvask, hårnd tørring, ind og udvendigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 Ja helt sikkert, Jeg vasker kun der. Du får en "ny" bil hver gang. Som jeg skrev det er håndvask, hårnd tørring, ind og udvendigt. Kan du evt opgive præcis adresse/telefonnummer? Andre der har prøvet omtalte værksted? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ahmad.dk 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 Kan du evt opgive præcis adresse/telefonnummer? Andre der har prøvet omtalte værksted? Altså, jeg skal lige slå en ting fast, jeg har hverken interesser, eller på andre måde relationer til det værksted. jeg vil blot dele erfaringer med jer andre om det sted. (de steder, der er faktisk 2 lige ved siden af hinanden det hedder Volframgatan(bygning 3 på kortet) www.eniro.se/kort rundt om hjørnet på bagsiden af bygningen ligger der en anden, lidt dyrere,tager ca 200 SEK og er nok LIDT bedre end den anden) du skal køre ind i gården og sving til venstre) Som sagt kan de begge anbefales. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 Hm er bare bange for de ridser bilen.. Har en sort bil :S Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ahmad.dk 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 Hm er bare bange for de ridser bilen.. Har en sort bil :S Ja det kan jeg se, hehe Men nej, tro mig, de er super gode, specielt ham rundt bagom bygningen. Du kan selv sidde og få kaffe og kigge på ham mens han gøre det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 ville foretrække at kigge på bilen, men hver mand sin lyst ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 Ja det kan jeg se, hehe Men nej, tro mig, de er super gode, specielt ham rundt bagom bygningen. Du kan selv sidde og få kaffe og kigge på ham mens han gøre det. Haha, hvis det havde været dame-bikini-vask havde jeg gerne kigget på :) Men vil overveje at køre derhen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ahmad.dk 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2010 ville foretrække at kigge på bilen' date=' men hver mand sin lyst ;-)[/quote'] Nu var det fordi du var bange for ridser at jeg sagde du skulle kigge på ham..... men ja du har ret..... hver mand sin lyst....... http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article21242.ece smile smile Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2010 Får netop nu vasket bilen på Volframgatan hos F1 biltvätt (ligger nede i svinget) - 250 SEK for indvendig/udvendig af en XC60. Må prøve mig igennem de forskellige hernede for at danne mig et indtryk hvem der er pengene værd og hvem der ikke er. Så slipper jeg også selv for at stå og spule dytten ved Svågertorp :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2010 er meget nysgerrig efter at høre hvordan det gik.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2010 Der blev arbejdet på bilen i 65 minutter for de 250 SEK og resultatet er derefter - nemlig fuldt tilfredsstillende. Både indvendigt og udvendigt har de gjort et fremragende job (kan desværre tydeligt se diverse parkeringsplads ridser/hakker på dørene nu den er REN). Jeg er helt tilfreds og så slap jeg for selv at gøre bilen ren efter ferien - pyha ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ahmad.dk 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2010 Der blev arbejdet på bilen i 65 minutter for de 250 SEK og resultatet er derefter - nemlig fuldt tilfredsstillende. Både indvendigt og udvendigt har de gjort et fremragende job (kan desværre tydeligt se diverse parkeringsplads ridser/hakker på dørene nu den er REN). Jeg er helt tilfreds og så slap jeg for selv at gøre bilen ren efter ferien - pyha ! Jamen så løj jeg jo ikke! De er super gode, men 250SEK? det stiger sgu hele tiden. ( eller så var din bil meget beskidt) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2010 Hvordan var det nu, skal man bare troppe op eller skal man bestille tid først? Og findes der et tlf nr evt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ahmad.dk 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2010 Du kan bare troppe op første gang så får du set stedet og evt booke en tid der - så får du et visit kort med nr på etc. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 Tar lige op denne gamle tråd. Nu er det jo ved at blive koldt og jeg vil gerne vaske bilen, men det bliver for koldt at stå derhjemme når jeg ikke har nogen garage. Er der nogen, som har prøvet: http://www.parkerswashhyllie.se/ (ved Hyllie station) eller http://parkerswashsodervarn.se/ (ligger ved sygehuset) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2012 Tar lige op denne gamle tråd. Nu er det jo ved at blive koldt og jeg vil gerne vaske bilen, men det bliver for koldt at stå derhjemme når jeg ikke har nogen garage. Er der nogen, som har prøvet: http://www.parkerswashhyllie.se/ (ved Hyllie station) eller http://parkerswashsodervarn.se/ (ligger ved sygehuset) Fik du prøvet en af disse? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2012 Fik du prøvet en af disse? Nej det gjorde jeg ikke. Jeg har prøvet den ved Trianglen og den var helt okay. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites